14-15 yaşında kardeşim var birkaç ay önce sevgilisiyle birliktelik yaşamış, annemler şikayetçi oldu, sevgilisi 16 yaşında, tutuklandı ama kardeşimin durumu şu an çok kötü. Ben onu seviyorum diyor, başka bir şey demiyor, rızasıyla olduğunu söylüyor ve şikayetçi olmuyor. Ne yapmamız gerekiyor, her geçen gün daha kötü oluyor, kendine zarar vermesinden de korkuyoruz, zamanında yapmışlığı var ama galiba çocuk da onu seviyor, çıkınca evlenmeyi düşünüyormuş. Ne yapmamız gerekiyor şu an, ben annemlerle konuşsam beni dinlemezler ama kardeşimin haline çok üzülüyorum. Yaşından normalde çok olgun bir kızdır zaten ve çocuğu unutabileceğini hiç sanmıyorum, sevgilisi de unutmasından korkuyor, karşı tarafın ailesiyle de konuşmuş galiba. Bu çocuk ne kadar yatar bilmiyoruz, çıkana kadar bekleyeceğim diyor. Benim bu durumda bir abla olarak ne yapmam lazım, ikisini konuşturacağım zaten her türlü, çocuğun ablası da tamam dedi, sevenlerin arasına girmek de istemiyorum ama bu işin sonu ne olacak hiç bilmiyorum.
20 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer