Birini terk etmek zorundayım. Hayattan beklentilerimiz farklı, bunu biliyorum ve ne kadar çabalasam da bunu aşamıyorum, devam edersek ikimiz de mutsuz olacağız. Ama yükü çok ağır geliyor, nasıl söylenir bu bilmiyorum. Canı çok yanacak. Ben yakacağım, üstelik asla ama asla istemiyorum bunu. Söyledikten sonra gidip teselli verip sarılmak istiyorum, çok büyük merhamet besliyorum ona karşı, gözlerim doluyor ama bunu yapmak zorundayım. Sevgisine layık olamadım, inanılmaz üzülüyorum. Nasıl yapacağım bunu? Bir gün bunu yaşayacağım hiç aklıma gelmezdi.
15 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko, içim burkuldu resmen okurken, bu çok zor bir durum biliyorum. 🥺 Bazen en zor kararlar, gelecekteki daha büyük üzüntüleri engellemek için gerekiyor. Ona karşı dürüst ve nazik olmaya çalışmalısın. Beklentilerinizin farklı olduğunu, onu incitmek istemediğini ama bu ilişkinin ikinizi de mutsuz ettiğini söyle. Kendi kalbinin de kırık olduğunu dile getir. Unutma, bu kararı ikinizin iyiliği için veriyorsun. Sonrasında teselli etme dürtüsü çok normal ama bir süre mesafeli durmak daha iyi olabilir. Başka aklına takılan var mı? ❤️