Birini terk etmek zorundaysan ayrılık konuşmasını en az acıtacak şekilde nasıl yaparsın?

Birini terk etmek zorundayım. Hayattan beklentilerimiz farklı, bunu biliyorum ve ne kadar çabalasam da bunu aşamıyorum, devam edersek ikimiz de mutsuz olacağız. Ama yükü çok ağır geliyor, nasıl söylenir bu bilmiyorum. Canı çok yanacak. Ben yakacağım, üstelik asla ama asla istemiyorum bunu. Söyledikten sonra gidip teselli verip sarılmak istiyorum, çok büyük merhamet besliyorum ona karşı, gözlerim doluyor ama bunu yapmak zorundayım. Sevgisine layık olamadım, inanılmaz üzülüyorum. Nasıl yapacağım bunu? Bir gün bunu yaşayacağım hiç aklıma gelmezdi.

Birini terk etmek zorundaysan ayrılık konuşmasını en az acıtacak şekilde nasıl yaparsın?
Cevapla