Sevgilinizle ayrılmanın eşiğine gelseniz ne yaparsınız?

Bir süredir anlaşamıyorduk ona sorunu anlattığımda kestirip atıyordu, 2 gündür bana davrandığı gibi davranıyorum ama bilerek değil kırıldığım için. Aradı konuştuk kapattı ayrılmak mı istiyorsun söyle ne istiyorsun dedi. Cevap vermeyince tekrar aradı yaklaşık 40 dk konuştuk, bu defa beni dinledi en azından çabaladı hoşuma gitmeyen şeyleri söyledim açıkça. Ama hâlâ soğumadı öfkem de kızgınlığım da, onca şey söyledim, özür dilerim bile demedi.
Sevgilinizle ayrılmanın eşiğine gelseniz ne yaparsınız?
Cevapla