Bi Öğretmenin öğrenci ye “çalışma zengin koca bul “ demesi sizce doğru mu?

KPSS kursu, bu kız 28 yaşlarında baya derse katılıyor, hırslı gibi. "Aman çalışıp ne yapacaksın, zengin koca bul, ye parasını" diyor. Kız da "Ben de çalışmadan yapamam" diyor falan, ne saçma değil mi? Eğitimciye böyle sözler yakışıyor mu sizce?

Güncellemeler
16 gü
Hoca erkek bu arada
Bi Öğretmenin öğrenci ye “çalışma zengin koca bul “ demesi sizce doğru mu?
Cevapla