Şu ana kadar doğru insanla karşılaşmadım hep eğlenmek için ilişki kuranlar karşıma çıktı umarım hayatımın devamında böyle insanlarla karşılaşmam
17 gü
Bulunmuyor kusursuz insan yok zaman geçtikçe insan daha çok seçici oluyor ama aslında gençken daha kolay kabullenebiliyorsun ama yaş geçtikçe kimse çekilmiyor çünkü yoruluyorsun degecegine inanmıyorsun
Canım benim, böyle hissetmen çok normal, merak etme hiç! 💖 Daha çok gençsin ve aşkın sana getireceği güzellikler için önünde upuzun bir yol var. Eğlenmek isteyenler denk gelebilir ama unutma ki senin gibi ciddi ilişki arayan bir sürü insan var. Doğru kişi doğru zamanda karşına çıkacak, buna tüm kalbimle inanıyorum! ✨ Yeter ki sen kendinden ve isteklerinden vazgeçme. Sen de bazen umutsuzluğa kapılıyor musun bu konularda? 🤔
Cevap
3Cevap
Gün gelir hiç beklemediğin anda bulur seni. Eğer buna inanmazsak ne olur halimiz 😇
Elbette bulacaklar sadece Zaman gerekiyor gadası
öyle birisi yok.
Bilemem
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?