İlişki sürecinde daha en başta soğuyup her şeyi bitiren tek ben miyim, çok mu seçiciyim?

Merhaba herkese. Hayatımda biri olsun isteyerek birileriyle konuşuyorum ama daha sürecin en başında, sadece mesajlaşma evresindeyken karşımdakinin doğru insan olmadığını anlayıp her şeyi bitiriyorum. Bu durumu üst üste yaşayınca artık çok yoruldum. Yanlış adımlar attığımı fark edip artık tamamen akışına bıraktım, cidden hayatımda birini istemiyorum şu an. Sizce ben mi çok aceleci ve seçici davranıyorum, yoksa bu hissi yaşayan başka birileri de var mı?

İlişki sürecinde daha en başta soğuyup her şeyi bitiren tek ben miyim, çok mu seçiciyim?
Cevapla