7 yıllık ilişkide güven sorunu ve sosyal medyada kız ekleyen sevgili için ayrılmalı mıyım?

7 yıldır ilişkimiz var, çok ayrıldık barıştık ama birbirimizi seviyoruz. Çok canım yanıyor. Kimseyle konuşmasa da dün bunu fark ettim, daha önce Instagram'dan eklemişti ben onunla konuşmuyorum ayrıldım gibi olduğu için ama bu olayda da o suçluydu. Başka sorunlar da var, sinirliydi çok. Bir kere insan içinde rezil oldum, bağırdı, bir kez de boğazımı tutmuştu. Sıkmasa bile. Ben ona tam olarak güvenemiyorum, bu yüzden mi böyle şeyler yapıyor anlamıyorum. Neden diye sordum, canım sıkılıyor dedi bana. Boş şeyler onlar, senin yüzünden yaptım vs. dedi, benimle kavga etmek istemiyormuş, benimle kötü olunca yapmış vs. gibi. Sadece beni gerçekten çok sevmeni istiyorum yazmış. Daha önce ben de onu aldattım evet ama biz ayrılmıştık, öyle olmuştu. O da beni affetti bir iki kez. Tam ona güvenmeye çalışırken yine Face'dekileri gördüm. Tam aldatma değil belki ama ben çok üzgünüm, ona nasıl güveneceğimi artık bilmiyorum. Çok üzgünüm. Onu seviyorum.

Güncellemeler
20 gü
son bir şans istedi son kez affet diyor her şeyi silcem dedi
7 yıllık ilişkide güven sorunu ve sosyal medyada kız ekleyen sevgili için ayrılmalı mıyım?
Cevapla