Neden asik olamiyorum, karsima cikan hic kimseye bir sey hissetmemek normal mi?

Kumral, yeşil gözlü, fiziği iyi biriyim, toplum içinde de dikkat çeken biriyim. Hatırlamadığım kadar çok çıkma teklifi aldım ama hiçbirine karşı hiçbir şey hissetmiyorum, bu yüzden de kabul etmiyorum. Kız arkadaşlarımın hepsinin erkek arkadaşları önümde yiyişiyorlar, bazen mimiklerimi tutamıyorum. Sizce bende bir sorun mu var?
Neden asik olamiyorum, karsima cikan hic kimseye bir sey hissetmemek normal mi?
Cevapla