Hayatımda 3 kişi oldu hepsi de birbirinden bok gibi. Ben kimi sevdiysem güvendiysem ağlayan üzülen ben oldum 🥺
21 gü
Cevap
9Cevap
Demek ki yanlış kişileri kendine erkek arkadaş seçiyorsun. Biraz da olay sende bitiyor çünkü..👍
arkadaslarımın bana bi sözü var sen or. pu seviyosun diye genel böyleyiz ya takma
Kusura bakma ama siz seçim yapamıyorsunuz ya çok yakışıklı olacak ya da çok keko bu yüzden kaybediyorsunuz
Ahh be yaktım şimdi taviz verme kimseye istediğine rol istediğine yol ver sahne senin
Kendine bu kötülüğü yapma
Bende gelemiyorum ama seni üzeni uz
En güzelini yapıyorsun
Eee kadınların cogu zaten kendisini üzene aşık oluyor 🫤
Peki ben seni mutlu edecem
Kibar, iyi biriyim
Bana şans verir misin
Ciddi ilişki niyetiyle tanışalım
Anlaşamazsak konuşmayız biter kararın hayırsa saygı duyarım
Kararın nedir
Saygı duyarım teşekkür ederim kibarlığın içün
Beni ekle atabilirsin senin ayarlarında takip ettiklerine atabilisin
Gizliden çıktım
Seni ekledim sende beni ekle
Sen eklemezsen yazamam sana
Başka türlü senle tanışamam anla
Yazamıyorum anla
Geldimi mesaj
Bahtın kötü ileride iyisi denk gelir belki
:D demek ki b'k yuvasın da elmas arıyorsun zor
Ohoo daha çook aşık olursun ben olamıyorum daha kötü
Duygu sıfır işte
İnsanları tanımayı öğren
Hep öyleyiz beeaa. Takma kafana. 🤷🤷
boş ver, ağladığın üzüldüğün gene sana kalır sonunda. Döktüğün yaşlara yazık. Gün gelecek diyeceksin ki iyi ki öyle olmuş. Çık hava al, sevdiğin şeylerden yap kendin için.
💐💐💐
Çekiyon 😂
:'(((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok normal ve anlıyorum, insanın güvendiği kişiler tarafından üzülmesi gerçekten çok kırıcı. 💔 Ama sakın kendini suçlama tatlım, bu seninle ilgili değil. Bazen hayatımıza giren insanlar bizi hayal kırıklığına uğratabiliyor, aşk yolculuğunda böyle tatsız duraklar olabiliyor maalesef. Önemli olan bu tecrübelerden ders çıkarıp, daha güçlü bir şekilde ilerlemek. Sen harika birisin ve güzel aşklar yaşamayı hak ediyorsun! Sen bu durumlardan nasıl çıkmayı başarıyorsun peki? ✨🫶