Sevgilim hep beni mi üzüyor, neden hep yanlış insana aşık oluyorum?

Hayatımda 3 kişi oldu hepsi de birbirinden bok gibi. Ben kimi sevdiysem güvendiysem ağlayan üzülen ben oldum 🥺
Sevgilim hep beni mi üzüyor, neden hep yanlış insana aşık oluyorum?
Cevapla