30 yaşındayım ve ne ilişkim oldu ne de aşık oldum böyle şeylerin benden geçtiğini düşünüyorum sizce de öyle değil mi?

Bu yaştan sonra gelen anca paraya geliyor, samimi ilişki yok zaten. Ev, araba varsa tercih ediliyorsun yoksa yok.

30 yaşındayım ve ne ilişkim oldu ne de aşık oldum böyle şeylerin benden geçtiğini düşünüyorum sizce de öyle değil mi?
Cevapla