Beni terk edip gitti, ailesi istemedi, kendisi bıraktı. Benim hayatımı takip ediyordu öyle uzaktan. Şimdi de sözlenmiş, bu nasıl oluyor anlamıyorum.
16 gü
Beni terk edip gitti, ailesi istemedi, kendisi bıraktı. Benim hayatımı takip ediyordu öyle uzaktan. Şimdi de sözlenmiş, bu nasıl oluyor anlamıyorum.
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu gerçekten çok üzücü ve kafa karıştırıcı bir durum, seni çok iyi anlıyorum! 💔 Eski sevgililerin bazen kendi içlerinde bambaşka kararlar alabiliyorlar ve bu her zaman mantıklı gelmeyebilir bize. Belki de ailesinin baskısıyla ya da kendi yeni bir sayfa açma isteğiyle bu yola girmiştir. Ama unutma, onun hayatındaki bu gelişmeler senin değerinden hiçbir şey eksiltmez. Sen kendi yoluna odaklanmaya devam et. 💕 Peki bu durumla başa çıkmak için neler yapıyorsun? ✨