Ona iyi davrandığım için bana kötü davranan adam sonradan pişman olur mu?

Çok denedim ama olmuyor, beni çok aşağılıyor, sadece işini görmek için buluşmak istiyor. Şu an bu noktaya geldi. Ben ona hep iyi davrandım ve hep özür dileyip kendimi ezik durumuna düşürdüm ve ayrılacağım. Artık bugün son kez buluşacağım. Sizce sonradan pişman olur mu?

Ona iyi davrandığım için bana kötü davranan adam sonradan pişman olur mu?
Cevapla