Hoşlandığım erkekle muhabbet kurdum. baya samimi olmaya başladık ben utanmaya başladım göz teması kuramıyorum. Nasıl düzelirim?

Hoşlandığım erkekle muhabbet kurdum. baya samimi olmaya başladık ben utanmaya başladım göz teması kuramıyorum. Nasıl düzelirim?
Cevapla