İlişkiye 3 ay mola verip başka insanlarla zaman geçirmeye ve süre bitince tekrar bir araya gelme fikrine nasıl bakarsınız?

İlişkiye 3 ay mola verip başka insanlarla zaman geçirmeye ve süre bitince tekrar bir araya gelme fikrine nasıl bakarsınız?
Cevapla