3 yıllık ilişkiyi bitirip yeniden başlar mınız?

Sevgilime çok fedakarlık yaptım ama değer bilmedi. Onun yaşı 45, ben 24 üm. Ona aşık oldum, onun için kredi çektim, 3 senedir çok para verdim. Hastalansa ıhlamurla kapısına giderdim 🥺 Ben şu an işsiz olduğum halde benden para istiyor. Vermeyince sinirleniyor kavga ediyoruz. “İlişki” demeye bin şahit lazım. Hiç mutlu değilim. Yalnız olup aşk acısı çekmek istemiyorum. İnternetten biriyle tanıştım. 1 hafta sonra görüşücez, gezip tozucaz ben sana hesap bile ödetmem diyor. Sizce yeni birini tanımalı mıyım?

3 yıllık ilişkiyi bitirip yeniden başlar mınız?
Cevapla