Bu gününüz nasıl geçti bakalım Hayatınızda her şey yolunda mı Hem morallerini ne durumda Umarım iyisinizdir?

Hahaha aşkımın doğum gününü kutlamak adına hatıra kalması için üçümüz birlikte fotoğraf çekinmiştik. Yani kendi adıma konuşmak gerekirse unutulmaz bir anı olmuştu. Hayatım boyunca hiç bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Neyse, galerimde öylesine gezinirken bu fotoğraf oldukça gözüme güzel gözüktü. Ondan dolayı buradan paylaşayım dedim.
Bu gününüz nasıl geçti bakalım Hayatınızda her şey yolunda mı Hem morallerini ne durumda Umarım iyisinizdir?
Güncellemeler
23 gü
Oğlum bu ne sıcaklık Vallahi kedim bile isyan ediyo Vallahi eriyip gidecek hee 😠🫠
Bu gününüz nasıl geçti bakalım Hayatınızda her şey yolunda mı Hem morallerini ne durumda Umarım iyisinizdir?
Cevapla