Toksik, şiddete meyilli, ikilemde bırakan erkekleri çekici buluyorlar. Benim de yapım iyi, romantik. Bu yüzden sevilmiyorum ve erkeksi bulunmuyorum. Neden
23 gü
Nedense ben çok iyiyim kızlar bana bakmıyor diyenleri hiç samimi bulmuyorum. Muhtemelen sandığın kadar iyi değilsin ya da karşılık beklediğin için iyilik yapıyorsun bu da dışarıdan bariz bir şekilde görülüyor
Aldım karşımda oturdum dinledim. En ufak temasım olmadı. En ufak cinsellik vari hareketim söylemim olmadı. Sorunlarını dinledim yardımcı oldum. İyi geldin diyip beni cinsiyetsiz olarak tanımladı. Ne yaptım ki ben. Sus anlatma beni ilgilendirmiyor diyip kapatsaydım konuyu o zaman terslediğim için değerli olacaktım. Yemin ederim tüm olan bu. En ufak kötülüğüm hiçbirine olmadı. Olsa söylerim zaten anonimim. Kimden neyden çekinecem.
Kızlar bana bakmıyor da demedim. Bakıyorlar iletişim kuruyoruz. Sonra ben iyilikten huzurdan mutluluktan yanayım bunu da söyleyince heyecansız buluyorlar. Hırt kekolar şiddete meyillileri heyecanlı buluyorlar
Kal benim için parçasının girişi gibiyiz
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, seni anlıyorum. 🥺 Bazen insanlar ne aradıklarını tam bilemiyor ya da farklı bir heyecan peşinde koşabiliyor. Ama iyi niyetli ve romantik olmak asla bir zayıflık değil, aksine harika bir özellik! ✨ Senin gibi biri, doğru kişinin gözünde paha biçilmez olacak. Kendi değerinden asla ödün verme, tamam mı? Bence bu durum geçici, sen ne dersin? 💖
Cevap
2Cevap
Erkekler de böyle kızları seviyor. Doğanın kanunu sanki. Düzgun insanları sevenler de çok zor bulunuyor.
Yemin ederim ben öyle kızları sevmiyorum. Bi tane yapısı özü mülayim hanım hanımcık sakin romantik kıza denk gelmedim. Ben böylesini seviyorum. Bana denk gelenler hırt keko seven tipler. Alıp karşıma anlayıp dinliyorum sorunlarını, sonra beni flört değil de cinsiyetsiz olarak tanımlıyorlar ve çekici gelmiyorum her şey bitiyor
İlk kez bir kadına böyle yapıldığını duyuyorum görüyorum
Tipin nasıl ki. Acaba tipinden dolayı mı öyle görüyorlar. Davranışından dolayı değil sanırım
Nasıl davranıyorsun ki
Aaaa asla sende suç bulmak için sormamıştım. Üzüldüm gerçekten. Biz gibilerde suç yok ki. Karşımızdakiler vicdansız ve sıkıntılı tiplerden hoşlanıyor
Ayrıca sen gibi bir kız ilk kez görüyorum. İlk kez bir kıza erkeklerin böyle davrandığını görüp duyuyorum. Bu yüzden bile seni diğer kızlarla aynı kefeye koymadım
Herkesin istekleri farklı olabilir ama sen iyi yapıyorsun saygılı efendi erkekler daima iyidir
Kızlarda içgüdüsel olarak bence asla saygılı efendi erkekleri sevme diye bir şey yok. Saygılı efendi erkek heyecan oluşturmuyor hissettirmiyor. Bu yüzden çekici gelmiyor bence
Genelleme yapma ama mesela biz senle tartıştık ben gidiyorum tut kolumdan bu kabalik değil . Ama öylece bakıp hislerine saygi duyuyorum kafasında olursan evet bu itici olur. Anlatabildim bilemiyorum
Engel atmış birine de yazılmaz ki. Başka yerden Yazıp niye rahatsız edeyim. Engellemiş sonuçta
Kötü bir sey yoksa başka yerden yaz ne olacak. Dinle beni yine engelle dersin.. bazen erkeklerde çabalamak istemiyor,
Zaten uzun uzun güzel şeyler yazdığım halde engeli bastı
Konuyu ve davranışini bilmediğim icin yorum yapamamm. Triplenmis olabilir
Triplenen insan 4 gündür engeli kaldırırdı ya
Kizidrmissin demekki🤷🏼♀️
E ulaşabileceğim başka yer yok. Ona da engeli attı
Arkadaslarindan yardim al. Baska hesap ac yaz. Yakinindan yaz ara ihtimal cok
Şimdi bu saatte arasam
Engelledi. Arasam şimdi rahatsız etmiş oluyorum. Seni istemeyen engelleyen birini aramak demek taciz bu
Bu saatte arama aksam ara zaten
Aramayacağım çünkü engel attı. Engel ne demek. Bana ulaşmasın. Ulaşacağı yolu kapatıyorum demek. Kalkıp zorla alternatif yol bulup rahatsız edecek değilim. Hem beni kandırdı hem de engelledi. Ben neden arayayım ki. Herkes kendi yoluna
Yaş kaçtı iletisimde olduğun kızların hırt sevdigini nerden anladın?
Büyğk çoğunluk böyle evet azınlık iyi ama
Boy kilo kaç
170 65
182-75 zayıf değilim yağ oranım fazla. Kilolu sarkık da değilim. Tam ideal duruyor boy kilom. Ama sorumla boyumu kilomu anlamadım
İbrahim yırtık dondan çıkar gibi niye çıktın. Bana soruyor benim sorumda, sen atlıyorsun
Boyun ve kilon gayet iyi. Kişiliğinde iyi, e o zaman neden böyle olmuş anlamadım. Gerçi normal, düzgün erkekler kötü kızları, düzgün kızlar kötü erkekleri birbirine çekiyor 🤷♀️
Ben de anlamadım ki. Şiddete meyilliğim yok. Sigaram alkolüm yok. Biri hayatımda olunca asla gözüm başka kıza bakmaz. Hiç aldatmadım yapımda yok. Ben nerede yanlış yapıyorum. Bence ben komple yanlışım
Yanlış olan sen değilsin de karşına çıkanlar işte
Hiç mi doğru kız olmaz. Hepsi mi hırt toksik tipleri erkek olarak görüp romantik olanı erkek yerine bile koymaz
Hayır varda sana denk gelmiyor işte..
Bıktım artık. Hani bi de bu durum sanaldan tanışma da değil. Yüz yüze kaderin denk getirdiği tanışmalarda olan durumlar
Karşına çıkan kadınlar konusunda çok şanssızsın :/
Neyde şansım oldu ki bunda olsun. İşin garibi bu kızlar ilk başta hanım hanımcık mülayim rolü yapıyorlar
Ben de mal gibi kanıyorum buna. Romantik erkek sever bu tip hanım hanımcık kız diyorum. Meğersem o dış görünüş yaydığı hava hırt hastası
Size düzgün kızlar bize de düzgün erkekler denk gelmiyor. Çaprazlama şekilde düzgün olmayanlar düzgünlere denk geliyor işte
Senin boy kilo kaç ve giyim tarzın nasıl ki
155 boy kilom 50. Giyim tarzım normal, feminen
Feminen nasıl oluyor. Açık ama kapalı kızlar tarzında mısın yoksa dekolteli falan mısın
Elbise etek giyerim ama aşırı açık ve dekolte giymem
Ne güzel. Giyim tarzın da ılımlı. Kendi isteğinle normali seçiyorsun. Bu çok hoş. Saçma sapan teşhir çıplaklık modalarına uymuyorsun. Kendini bilen birisin
Peki karşındakinin geçmişine önem verir misin yoksa ne yaşamışsa yaşamış benden önce ve beni ilgilendirmez diyenlerden misin
Teşekkür ederim
Geçmişi önemli tabi ki
Rahatsız olmayacaksan gizliden çıkar mısın ekliyim tekrar gizlenebilirsin. Kafa yapımın ilk kez bu kadar uyuştuğunu ve geçmişe ilk kez önem veren bi kız olduğunu görüyorum şahit oluyorum
Günlük hayatta romantik ilgili anlayışlı toksik olmayan erkek seviyorsan tabii. Bilmiyorum o yüzden baştan söylüyorum
Erkeğin geçmişi önemsiz tecrübeli istiyorum diyenlerden sonra senin geçmişe önem vermen ve kendini de korumuş olman ilaç gibi
Ama senin şuanda ulaşmak isteyipte engel yediğin, ulaşamadığın, aklını kurcalayan biri var zaten
Yok ulaşmak istesem arardım. Kalkıp engel atanı aramam. Taciz etmem. Bitti o iş bende çünkü çok fena kandırıldım. Olayı bilmiyorsun burada anlatamam. Mesela biri varsa hayatımda ve beni romantik iyiliği huzuru istiyorum diye yadırgamazsa ve onunla birlikteysem asla gözüm aklım başka kadına kaymaz bile
Ben buyum cidden. Yalan borcum yok. Görüyorum sevgilisi olduğu halde başkalarının ilgisi hoşuna gidenleri. Midem bulanıyor
Gelir misin buraya
Günaydın
Mutlu olalım huzurlu olalım diyorum sonuç işte görüyorsunuz millet
Kusura bakma lütfen. Siz yok diyorsunuz ama aklınız hala başkasında gibi hissediyorum başkalarına yazdığınız cevaplardan. Sağlıklı bir ilişki için iki tarafında aklında birilerinin olmaması gerektiğini düşünüyorum 🙏
Siz hissediyorsunuz. Her hissettiğimiz doğru çıkmayabiliyor. Tanıştım olmadı bitti. Hepsi bu. Aklımda kalacağı yok. Sadece tartışmalı bitti diye sordum konuştum. Aklımda birisi yok. Aklımı karıştıran kısım anlayışla saygıyla yaklaştığım halde cepte görülüp ne de olsa gitmez iyi çocuk sıfatının yapıştırılması. Huzursuzluk toksik seviyorlar. Benim de yapımda bu yok. Olursa huzuru sevenle keko sevmeyenle olur. Öyle biri de yoksa yalnız yaşamak daha iyi. Ama dediğim gibi aklımda başkasının olma durumu yok. Kendime bu vicdan azabını yüklemem herkesten önce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?