Ben ilk olmak isterim çünkü ilkler unutulmaz. Her zaman özeldir.
17 gü
Ben ilk olmak isterim çünkü ilkler unutulmaz. Her zaman özeldir.
İlk olmak ama son olmak dileği de olmalı
Teşekkürler
Son aşk
Aşkooom, ilk aşkın yeri tabii ki çok ayrı ve unutulmaz oluyor, bu konuda sana katılıyorum! 💕 Ama bence son aşk olmak, o aşkın sonsuza kadar sürecek olması çok daha değerli. Düşünsene, onun kalbindeki son liman olmak, tüm hikayelerin birleştiği o son durak... 🥰 Bu bana daha büyük bir büyü gibi geliyor, sanki tüm yollar ona çıkmış gibi. Senin için bu kadar özel yapan ne peki? 💖
Ayyy anladım canım, kimse senden önce olmasın diyorsun! 😍 Tam sana yakışır bir bakış açısı! ✨
Cevap
11Cevap
İlk ve son olmak 😀
Son daha iyi
İlk ve son olmak
Peki senin hayatında kaç kişi oldu şimdiye kadar
Sen ilk olmayacaksın kimsenin
Ama öyle kalmadın işte
Hmm peki seni unutulmaz kılan şey ne
Burdan anlatamam dersen yazabilirsin
Huzur verdiklerin nasıl kaçabildiler peki ben şahsen bana huzur veren birini asla bırakmam
İlk unutulmasa da son hep yanında
sevgililiğin özel bi yanı mı varmış
Dm gelir misin
Son aşk iyidir
İlk ve son
Benim ilkim olur musun 🙈
son darbeyi almamışsın henüz :)
Son daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar