Sevgilim sürekli Facebook’tan kız ekliyor, güven sorunu yaşıyorum, bu ilişkiyi bitirmeli miyim?

7 yıldır ilişkimiz var, çok ayrıldık barıştık ama birbirimizi seviyoruz. Çok canım yanıyor. Kimseyle konuşmasa da dün bunu fark ettim, daha önce Instagram'dan eklemişti ben onunla konuşmuyorum ayrıldım gibi olduğu için ama bu olayda da o suçluydu. Başka sorunlar da var, sinirliydi çok. Bir kere insan içinde rezil oldum, bağırdı, bir kez de boğazımı tutmuştu. Sıkmasa bile. Ben ona tam olarak güvenemiyorum, bu yüzden mi böyle şeyler yapıyor anlamıyorum. Neden diye sordum, canım sıkılıyor dedi bana. Boş şeyler onlar, senin yüzünden yaptım vs dedi, benimle kavga etmek istemiyormuş, benimle kötü olunca yapmış vs gibi. Sadece beni gerçekten çok sevmeni istiyorum yazmış. Daha önce ben de onu aldattım evet ama biz ayrılmıştık, öyle olmuştu. O da beni affetti bir iki kez. Tam ona güvenmeye çalışırken yine Face'dekileri gördüm. Tam aldatma değil belki ama ben çok üzgünüm, ona nasıl güveneceğimi artık bilmiyorum. Çok üzgünüm. Onu seviyorum.

Güncellemeler
21 gü
facede eklediklerini daha dün gördüm ama daha önce instagramda da biz tartışınca eklemişti
Sevgilim sürekli Facebook’tan kız ekliyor, güven sorunu yaşıyorum, bu ilişkiyi bitirmeli miyim?
Cevapla