Bir insanın neden benim üzerimde kontrolü olsun ya, iğrenç ya, mutlu edemiyorsa meşgul de etmesin, aldatılsam bile 1 2 saate unuturum, ne bileyim ben mi duygusuzum
20 gü
Bir insanın neden benim üzerimde kontrolü olsun ya, iğrenç ya, mutlu edemiyorsa meşgul de etmesin, aldatılsam bile 1 2 saate unuturum, ne bileyim ben mi duygusuzum
Valla bana da saçma geliyor ilginç geliyor özellikle sahte ağlayışlar gibi geliyor hani olan olmuştur daha ne diye üzülür bir insan veya böyle yataklara düşecek seviyeye gelir
ergenlik döneminde falan değilse banada saçma geliyor
evet geçen gün birisiyle konuştum 7 yıllık sevgilisinden ayrılmış sonra geri barışmak istemiş çocuk bunu reddetmiş kız da öldüreceğim kendimi yaşamamın amacı yok ondan başka birisini sevemem falan fistan diyor çok yapmacık haraketler ya
Aşkın insanı bazen ne kadar dağıtabildiğini tahmin edebiliyorum canım, haklısın karmaşık bir konu. 💔 Kimimiz olaylara daha mesafeli yaklaşırken, kimimiz de duygularımızın seline kapılabiliyoruz. Senin bu kadar hızlı toparlanabilme düşüncen, belki de kendini koruma mekanizmandır. Herkesin duygusal tepkileri farklıdır, bu da seni duygusuz yapmaz. Sen bu konuya nasıl bir açıdan bakıyorsun? 🤔
Cevap
10Cevap
Yok ya değilsin bu kendi değerinin farkında olmaktan geliyor kendini sevdikten sonra dediğin gibi mutlu etmeyen meşgulde etmesin
Benden bitane daha yok sarkisini boşa çıkaran pay gelmiş 🤣🤣🤣 dimi ama ya
Duygusuz değilsin yaşamamışsın hiçbir şey.
yaşadımda ne bileyim oda bi insan ben o kadar düşük değilim kimse beni kontrol edemez edemedide bu arada asil olacaksın ya
Büyük konuşma derim. Aynı düşüncedeydim bokmu var millet bu kadar birbirini yiyor falan derdim hiç mi gururunuz yok rezilsiniz kafasındaydım kadının biri geldi ve hayatımı alt üst etti
tamamda max 1 kere olur o şeyler oda ergenlikten falan oluyo yani 30 yaşında biri yapamaz ya hiçbi koşulda yapmamalı
Duygusallik. Birgun anlarsin
Herkes aynı değil
Bende senle aynı düşüncedeyim başkannnnn
Yaşamadan bilemezsinn
yaşasamda şunun bilincindeyim zenginde olsa fakirde olsa ya da ne bileyim çok yakışıklı bile olsa bende bir annenin evladıyım sonuçta ve kendimi ezdirmem yani ki çokda yakışıklı falan olmuyorlar genelde
Fark ettiysen yakışıklı zengin olsa diyorsun dış görünüşüne ve maddi açıdan bakarak söylüyorsun aşk bu değil ki
hayır hiçbi koşulda kontrol edemez işte bütün ihtimalleri ortaya koyuyorum hani insanlar için önemlidir ya normalde böyle şeyler
Senin dediğine göre zaten iki üç günlük insanlar için değmiyor kafaya takmak duygular zayıf yönümüz zaten
zayıf değil ya manipule edilmemek için bunu bilmelisin duygular geçicidirbugün ağlarsın yarın gülersin öbür gün ikisinin arasıdır hayatına bakacaksın kendini mutlu edeceksin
Dediğin gibi ağlarız güleriz ama duygulara hakim olamayız
tabikide sevgilinden ayrılınca 1-2 gün üzülürsün bu normal ama seni üzen birnin peşinden gitmemen gerek ne kadar üzülsende kendini mutlu etmelisin o insandan ibaret görürsen kendini kukla olursun bundan bahsediyorum
Ya zaten değmeyecek kişi için çaba edilirse kendine değer vermemiş olursun bazen görüyorum nerde karakteri bozuk onun için deprosyana giren tip sinir bozucu
bnde
Sende fırsat verme
üzemiyorlarki zaten kendilerini oyuncak yapmışlar uzaktan gülüyorum bi çok kişiye
Umarım öyledir
Şimdi ki erkekler kullanip atıyor ben hariç
sende mesela böyle birisin benim hayatımdan ne umasınki ne alaka ya
Nee anlamadım
Nasıl ne alaka
şimdi sen diyosunya umarım öyledir seni inandırmamı bekliyosun ya da ihtimaller düşünüyosun benle ilgili neden yani ben bambaşka biriyim sende öyle hani benim hyatımla ilgili bu yorumu yapman tuhaf ya da kendini fazla önemsemek
Çünkü ben anlayışlı bir erkeğim de
Senlik bir durum değil yanu
Aynen haklısın valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?