Kocamı en yakın arkadaşıyla yanağından öptüm, bu aldatma mı söylemeli miyim?


Kocamı en yakın arkadaşıyla aldattığımı düşünmesinden korkuyorum. Aramızda sadece bir yanak öpücüğü oldu. Doğum günümde bana evime çiçek gönderdiği için çok mutlu oldum ve o anın heyecanıyla ben onu yanağından öptüm. Bunun dışında aramızda hiçbir şey yaşanmadı. Kocam bunu öğrenirse bana boşanma davası açacağından endişe ediyorum. Sizce ona söylemeli miyim, yoksa söylememeli miyim?
Kocamı en yakın arkadaşıyla yanağından öptüm, bu aldatma mı söylemeli miyim?
Cevapla