Düzgün birini bulmak çok mu zor yoksa ben mi bu kadar şanssızım?

Sitede de görüyorum kızlar aşk acısı felan çekiyor görüş olarak yardım ettiğimde oldu sevgisine sahip olmak isteyenler çok ama bana niye denk gelmiyor karşılaştığım kızlar hep isteklerinin peşinde oysa ki sevgiyi sonuna kadar yaşamak yaşatmak istiyorum ve neden bulamıyorum o düzgün profili sizce sorun bende mi yoksa denkmi gelmiyor ya
Düzgün birini bulmak çok mu zor yoksa ben mi bu kadar şanssızım?
Cevapla