Kocamın Almanca mesajlarını yakaladım, aldatıyor mu yoksa abartıyor muyum ne yapmalıyım?

Kocam çok şüpheli hareketler yapıyordu asla telefonunu tutmamı istemiyordu.. ben de tutmazdım ya çünkü kafam artık kaldırmıyor, manipülasyon, gürültüyü. Ama dün şarjım bitti ve şarj kablom olmadı kocam uyurken dedim ki bir saate bakayım telefonundan. Almanca bilmeyen kocam, bize gelince salağa yatan asla Almanca öğrenmeye bile çabalamayan kocam Alman bir kadına Almancadan yazmış ki “güzelsin” ve Almanca yazımı biraz farklı yani dikkat edilmesi gereken şeyler var misal veriyorum ş harfi yazılımı şöyle “sch” ya onda bile, yazımda bile hata yoktu.. hemen uyandırdım sordum “bu ne?” diye hemen inkar etti, telefonuna niye bakıyormuşum diye beni suçladı, sonra manipülasyona başvurdu. Beni suçladı, kusur aradı ama bulamadı.. o da uydurdu.. sonradan özür falan diledi ama ben gerçekten soğudum ya. Bana güzel demeyen adam elin gavur karısına güzel demiş. Duygusal olarak beni doyuramayan adam.. vallahi soğudum, duygusal olarak hiçbir şey hissetmiyorum hatta iğreniyorum da. Ama çıkarlarımdan ötürü de hemen boşanmaya yanaşamıyorum.. bir de telafi için hemen önem verdiğim şeyleri, hayallerimi gerçekleştirmeye çalışıyor falan.. küçük bir şey olsa yaptığı, tamam diyeceğim ama bu sefer o çabaları işlemiyor.. 3 de çocuğum var.. ne yapsam yaa. O kadar kararsızım ki..

Kocamın Almanca mesajlarını yakaladım, aldatıyor mu yoksa abartıyor muyum ne yapmalıyım?
Cevapla