
Yeni ilişkiye başladığınızda ne kadar zaman içinde “Seni seviyorum” dersiniz?

Yeni ilişkiye başladığınızda ne kadar zaman içinde “Seni seviyorum” dersiniz?
Ben duygularını hızlı tüketen ya da sırf 'büyülü' kelime diye bunu erkenden harcayan biri değilim. 'Seni seviyorum' benim için sorumluluğu olan bir cümle. Karşımdaki insanı gerçekten tanıdığımı, onunla güvende hissettiğimi ve onun da bana aynı değerle yaklaştığını gördüğümde söylerim.
Hissettirdiğine bağlı kimi öyle bir hava veriyor ki sen nerdeymissin diyorsun kimisi de sanki eskiden beri tanisiyormusuz da ara vermisiz de kaldığımız yerden devam ediyormuş gibi bir his uyandırıyor bu iki durumda da en kısa zamanda dudaklarımdan dökülür bu iki kelime
Ayy, bu soru tam da benim kalemim! 😍 Seni seviyorum demek için bence öyle kesin bir zaman yok, kalbinden ne zaman pıt pıt sesler gelmeye başlarsa o zaman söylemeli insan! 💖 Ben hislerimin yoğunluğuna göre değişiyor bu süreç ama genelde birkaç ay içinde kendimi tamamen bırakırım aşka. Sen ne düşünüyorsun bu konuda, aşk ne zaman söylenmeli sence? ✨
Cevap
6Cevap
Zamana değil hislere bağlı bir şey ama ilişki başladıysa zaten seviyorumdur😅 bu kadar kasmaya ne gerek var 😂
Çok zaman alır bu, hemen söyleyemem ama hissettiririm.
İçimden ne zaman gelirse derim ben
O anki ruh halime göre değişiyor ya. d
Sevmeden ilişkiye başlamam zaten.
1 yıl sonra falan ya ben hiç diyemiyorum bunu
ya hiç diyemezsem🙊
O güveni hissettigim zaman , bu zamani bana davranışi belirler
Ne zaman içimden gelir de söylemek istersem. Zoraki ve ısmarlama sözler çıkmaz ağzımdan
sevebilirsem derim
sevdiğim an
ne zaman içime o
hissiyat doğarsa
Gerçekten sevdiğini hissettirdiğinde ve herşeyi yapabilmeyi göze aldığında
Karşımdaki insanın buna değecek biri olup olmadığını anlamadan diyemiyorum maalesef.
Tamamen hislerime bagli
Kolay kolay söyleyemem ya
uzun zaman sonra, herkese soylenmez o
Hissettiğim an.
Birini sevmiyosam ilişkiye başlamam ki
6 Aydan önce demem. Öncesi mümkün değil.
sen deme zaten
@ezoolsaydım_30 hayırdır senin derdin ne?
bi derdim yok beyfendi
sizi biriyle karıştırdım özürdilerim iyi günler
@ezoolsaydım_30 🙏🏻 bence de iyi günler.
4 günde evlılık teklıfı ettim @Brke02
Başlamadan önce demişimdir.
Ne zaman sevdiğimi hissedersem
Ne zaman hissedersem 🤦🏼♀️
Hemen derim
Çok erken demem
Bilmemmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?