Çok sevdiğiniz insan hayatınızdan çıkınca yerini doldurabildiniz mi yoksa hep eksik mi kaldınız?
22 gü
dolduramaz ya o eksiklik hep kalır sonradan gelen aynı hissi veremez belki daha iyi olabilir ama o ilk sevgi aynı değildir herkes farklı taşır bazısı unutur bazısı hiç unutmaz bu kişiden kişiye değişir
Canım Fatmanurszz, bu hisleri yaşamak gerçekten çok zor biliyorum. 🥺 Kalbinde açılan bir boşluğu başkasının tamamen doldurması biraz zor bir beklenti, çünkü her insan biricik ve kendi izini bırakır. Ama yeni bir aşk, o boşluğu farklı güzelliklerle, yepyeni anılarla doldurabilir. ❤️ Eski aşkın yerini almaz, ama yepyeni bir dünya yaratır! Sen bu konuda ne düşünüyorsun, yeni başlangıçlara açık mısın? ✨
Cevap
2Cevap
Evet. Bazen başta çok zor geliyor ama öyle biri çıkıyor ki önceki için "iyi ki bitmiş" diyorsun.
Başta zorlanırsın eğer doğru biri gelirse dolar yoksa hayatına öyle devam edersin
Dolmadı dolmuyor da ne yapsam
Başkası girse bile onun gibi olmaz
Dolduramadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?