Bakıyorum da ben kapalıyım falan ama hep açıkların sevgilisi oluyor ediyor benim olmuyor
20 gü
Tercihlerinizin hayata yansımalarına şaşırmanızı ya da sorgulamanızı anlayamıyorum.
Sana zaten sevgili haram diye düşünüp hiç yaklaşmıyor olabilirler. Belki çirkinsin diyedir, belki öpüşmezsin diyedir, belki çok güzelsindir de çekiniyorlardır ama tüm bunlar durumu değiştirmiyor. Kapalısın ve uzak dur ikazı veriyorsun
Oha gerçekten öyle oluyor
Bakıyorlar edıyolar amatık yok sadece bakıyorlar
Mesela geçen gün birisi baktım bende ona baktım tık yok normalde erkeklere bakmam etmem ama ona gözüm kaydı oda olmadı
Sen bakarsan illa biriler gelir
Canım benim, böyle hissettiğini anlıyorum ama lütfen kendini böyle sorgulama sakın! Aşkın kapalılıkla ya da açıklıkla hiçbir ilgisi yok ki, bu tamamen senin harika kişiliğinle alakalı. 😊 Önemli olan senin kalbinin güzelliği ve enerjin. Doğru kişi seni olduğun gibi sevecek ve inan bana, o insan mutlaka karşına çıkacak. Belki de sadece henüz yolunuz kesişmedi! Sen kendine değer vermeye devam et, aşk en beklemediğin anda gelir. 🥰 Sen bu konuda ne düşünüyorsun? 💖
Bilmiyorum tıktokda açıkların sevgilisi oluyor edıyor
Tatlım, TikTok'taki her şey gerçek değil ki! 🤷♀️ Senin enerjin, samimiyetin kimseye değişilmez. ✨ O algoritmalara takılma hiç!
Cevap
29Cevap
Bence öyle bişey yok ama belki kapalı olduğundan ve artık ilişkiler biraz daha rahat yaşandığı için temas etmek istiyo insanlar ya da daha rahat bı ilişki yaşamak bunları sorun edenler vardır illaki
Kapalıların da oluyor hatta belki daha fazladır. Özel olarak kapalı isteyenler çok fazla.
28 yaşımdayım 26 yaşında birisinden hoşlandım ettim uğraştım ettim olmadı bakıyorum kapalı oynak veya açıklara bakıyordu
İşte benım sevgimle oynadı üstüne iş yerimde iftira atıldı üstüne babam vefat etti herşeyden hevesim kaçtı gitti kendimi toparlayamıyorum bi türlü
25 yaşıma girmeme bir ay kala kapandım, 24 senedir açık olmama rağmen sevgilim yoktu kapalıyım yine yok. Anlayacağın bu işin açık kapalı olunmasıyla da alakası yok
olabilir, belki de nasibimde yoktur şu an
Yoo onunla ilgili değil hayat tarzından bence yalama konusunda eksikliklerin var
hayat tarzı da olabilir aynen
Sosyal bi yaşantın yoktur ortama girmeden seni kim görecek te
evet maalesef sosyal hayatım 24'ten sonra olmaya başladı. ya dediğim gibi nasip bu işler
Annem şimdi Benı evliliğe zorluyor edıyor hevesimde kaçtı etti
yok ya sevdiğin biri olunca yeniden gelir hevesin, yaşın daha genç
Hangi kapalı grubundansın sen peki yeni modern tarz gibi kapalı mı ne tarz giyinirsin yani
Olmuyor işte olmuyor bende istemediğim biriyle evlenmek istemiyorum etmiyorum Allah niye hep batırıyor edıyor Allah bizi sevmıyor etmiyor sıkıldım bu durumdan okadar namaz dualar edıyorum hiçbişey düzelmiyor
canım üzülme, böyle konuşursan isyan etmiş olursun. hiç isyan etmeye değer mi? belki Rabbim senin sabrını sınıyordur, etme böyle şeyler.
cem sen ne diyorsun Allah aşkına
Piskolojik mental olarak iyi değilim çok haksızlığa uğrandım ettim ömrüm boyunca anneme bağrıyorum saf canım büyüttünüz diye işte iftira atıldım babamın kaybı var üzerimde bide Herşeye kafaya takıyorum kafa dağıtacak kadar meşhurda olamıyorum para sıkıntı geçim sıkıntısı aile sorunları yaşıyorum edıyorum herşeyden hayattan bunaldım ettim
bazen her şeyin üst üste gelmesi normaldir, sen ümidini kesenlerden olma. evet her şey var bu hayatta, her sıkıntıyı da yaşayacağız ama unutmaki hiçbir şey sonsuza dek sürmez. seninde bu dertlerin bir gün son bulacak, sen de mutlu olacaksın.
Bilmiyorum yaa 😔😔😔😔😔😔
kıyamam üzülme ya. gerçekten her şey geçiyor. bak çok düşünmek şeytanın işidir, vesvese veriyor sana. sakın kanma, ibadetini de eksik etme. her şey yoluna girer.
Alakası yok sana daha hayırlısı denk gelir merak etme sen onlara başka şekilde denk geliyor
Gelmiyor işte
Yarın açıl bakalım bir hafta takıl sorun neyde bak o zman
Konu açık kapalılık değil düzgün insanlarla denk gelmek zor biraz
Çok hızlı olan kapalı kızlarıda tanıyorum alakası yok bence
Hiç alakası yok bu senin iletişiminle alakalı
Bence de tam tersi açıklar boşta kapalılar her daim sevgili evli nişanlı
Açıklar ortamda biraz daha rahat oldukları icin yanlarındaki sevgili sanılıyor ya da bir çoğu hayatım tatlım diye konuşuyor erkek onu sevgilisi sanıyor: )
Bilmiyorum ben çevremde öyle görüyorum anlamadım gitti kapalıyım kalbim temiz okadar olalım dedim konuşalım demem rağmen benımle oynadı etti sonra açık kızlarla konuşuyor veya kapalı oynaklar var onları takıp edıyor
Kaçan kovalanır oynadı benimle gönül eğlendirdi
Gerizakalı cehennem yaşadım resmen ya
Bide işten iftira atıldım işimden oldum babamın kaybettim baba yokluğuda var memtal olarak hiç iyi değilim
Bilmiyorum
Badem sevmıyosun istemiyosun ne diye oyalıyosun oynuyorsun nasıl vicdan var millete anlamıyorum ya
Gerçekten öyle bide Benı engelden çıkarmış etmiş storıler atıyor ergen ergen hüzünlü şeyler tipi falanda kaymış hep
Yok valla artık kanmıyorum engellemiştim ama engellemiyorum etmiyorumçünkü uzaktan izlesin köpek neyin kaybettiğini
Bazıları da kapalı arayıp bulamadığıni söylüyor
Kapalıların da çok var. Sen mi istemiyorsun
Ben de açığım benim de yok. Ama kapalılara karşı bir önyargı var sanırım öyle hissediyorum
Nasıl önyargı
Bilmem saçma bir önyargı ama hepsi canım
g e r i ze kal ı onlar
Nasıl nediyolar asko söylermisin bi merak ettim
kapalılar cahiller diyorlar öyle çok insan gördüm ki öyle üzücü yani
Erkeklermi senin çevren deki açık kız arkadaşlarınmı
bir erkek söylemişti etraftaki kızlar da bir şey dememişti
Demekki yarası vardı öyle demiş 😀😀😀😀😀😀
Olabilir ama yaptığı iğrençti sanırım kapalı kızların okula gelmesiyle ilgili rahatsızlığını söylemişti ya da onun gibi bir şey. çok midem bulanmışı. Hepimiz insanız yani. Ben mesela müslüman değilim ama böyle bir şeyin söylenmesi çok kötü mide bulandırıcı tiksinç
Aman boşversene asko pisliğin önde gideni işte ne yaparsın ergen tip heryerde var maalesef
Ben namaz kuran okuyom bi insanım ama çevremde açık kız arkadaşlarım içgi içen arkadaşlarım var yanı ben onlara saygı duyuyorum onlarda bana saygı duyuyor bide hayret kalıyorlar kız çevrem sen tam kapalısın diğer leri gibi yarım yamalak kapalı değilsin diyolar bana ve bu Benı çok mutlu edıyor sevgiliden kastım şu hanı benım karşıma birisi çıksın merhametli saf temiz sevgi istıyorum hani ama inş bigün karşıma çıkar
inşallah çıkar canım. senin için en iyisi çıkar umarım
İnş seninde çıkar aşkm hepimiz mutlu olmayı hakediyoruz 🥹🥹🥹
Ben sana talibim
Ciddi ilişki niyetiyle
Bana bir şans verir misin
Kapalı bir kız ile çıkmak istiyorum ama yaş farkı var sanırım aramızda
Kismet kader mutlaka seni seven begenen bir erkegin olacak
Ben kapalı kız severim
kapalıların daha çok var :D
Kapalılar güzel olur
Seni de sevelim istersen
Ne eksiğin varki aciklardan
Kapalı biri ile olmadım olmam da. tercih meselesi
Sevgililerinin çoğu kapalıydı
Bazı taktikler var ama
Ne gibi
Öğrenmek istiyorsan takipleşelim
Burdan ver taktiğip
Yoook
Bu
By
Herkes faydalanmasın sadece isteyene özelll
Kapalılar daha iyi bence
Senınde olur sabret
Kısmıtin bir yerler geziyordur modernmisin
istersen olur senin de bence
Kapalılar favorim oyle dusue senin çıkar karsina
Birsey sorabilir miyim peki
Alakası yok bence
Sorun o olduğu sanmam
Açıklar veriyor diyedir
Dengin çıkar illaki
Alakası yok kapalıların da oluyor
Kapalı kızın sevgilisi mi olur kafir misin
Sen açık gezıyosun diye dışarda sana her şey helalmı peki
Açıklar herşeyi yaparak helal knk😀😀😀😀😀😀
Kapalıyım ve sevgili yapmıyorum haram
Öyle diyipte öyle insan çok gördüm saman altıdan sular aktığını neyse knk bye
Bi laf var büyük lokma ye büyük konuşma diye
Evlen bacım swnde
Sen isdedikden sonra 40 tanede olur
İletişiminle alakalı
Olalım arkadaş
Alakası yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?