Arkadaşlar 2 yıldır beraberiz ben onu çok seviyorum onun da beni çok sevdiğini biliyorum ama son kavgamızda artık çizgiyi aştı, şu an söylerken bile çok üzülüyorum ama şöyle oldu: İsrail Filistin kavgası ettik ben İsrail daha kötü diyorum o Filistin falan diyor her neyse ben buna mal mısın sen falan dedim o da en son kavga ilerleyince bana PKK'lı dedi ben de hadi oradan git falan dedim ona bir bok bilmiyorsun dedim sinirlenip iyice PKK köpeği dedi bana ben kalktım giderken özürler dilemeye başladı konuşalım falan dedi ama ben gittim. Daha sonra mesaj attı ben buna Orhan çocuğu deyince sen nasıl anneme küfür edersin deyip Allah'ıma küfür etti terbiyesiz, hala çok sinirliyim kendisi de Müslümanım diyor oysaki anlamış değilim çok üzgünüm ağlıyorum nasıl bana bunları söyler. Gece bir paragraf yazmış özür dilemiş sen anneme küfredince ben de senin en büyük değerine küfrettim gerçekten senden çok özür diliyorum pişmanım affetmesen de hakkını helal et demiş, hakkımı helal ettim ama affetmedim çünkü çok ağırıma gitti asla beklemezdim ondan şimdi bana kesin sakın affetme sizin ilişkiniz yalama olmuş bu ne ya filan yazabilirsiniz anlıyorum ben de biraz farkındayım ama çok aşığım ona bana bir akıl verin ne bileyim yardım edin
20 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer