Bazı Erkeklerin sorunu ne biliyor musunuz?

Benim gözlemim şu: Erkeklerin bir kısmı buradaki erkeklerin geneli ilişkiler
konusunda çok düşük standartlarla hareket ederken, kadınlar genelde daha seçici davranabiliyor. Bu da bazı erkeklerin kendi değerlerini gereğinden fazla düşürmesine yol açıyor. İnsanların önce kendilerine değer vermesi, özgüvenlerini geliştirmesi ve standartlarını koruması gerektiğini düşünüyorum. Aksi halde sürekli ilgi görmeyen kişilerin peşinden koşup hayal kırıklığı yaşamak kaçınılmaz oluyor.
Güncellemeler
20 gü
Yurt dışında kızlar erkeklerinpeşinde niye koşuyorsanıyorsunuz? Bazılarının standartları yüzünden genelinizin değeri düşüyor kendi kendinize bitiriyorsunuz, haberiniz yok.
Bazı Erkeklerin sorunu ne biliyor musunuz?
Cevapla