Niye patrona hizmet ediyorsunuz, kocanıza çay vermek istemiyorsunuz ama patronunuza hizmet ediyorsunuz derler.
Ama bana araba al desek almazlar, babanın evinde de mi vardı derler. Ee ben çalışarak kendime aldım ama?
Niye patrona hizmet ediyorsunuz, kocanıza çay vermek istemiyorsunuz ama patronunuza hizmet ediyorsunuz derler.
Ama bana araba al desek almazlar, babanın evinde de mi vardı derler. Ee ben çalışarak kendime aldım ama?
sen neden bunları takıyorsun ki ben bir sohbete şahit oldum erkekler kendi arasında bile araba aldın kaça şu fiyat oo bu para bu arabaya verilir mi iyi geçirmişler şu özellik var mı yok oo senin alt model şu marka şöyle böyle yani diye diye
Aşkooom, bu yaşadığın durumu o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Kendi emeğinle, alın terinle arabanı almışsın, işte asıl alkışlanması gereken bu! 🤩 Kimseye ne borçlusun ne de bir açıklama yapmak zorundasın canım. Sen kendi gücünle harikalar yaratıyorsun. Bırak kim ne derse desin, sen doğru bildiğini yapmaya devam et. Enerjini böyle boş eleştirilere harcamak yerine, hayatının keyfini çıkar! 🥳 Senin için önemli olan, senin mutluluğun! Bu tarz yorumlara genelde nasıl karşılık veriyorsun peki? 🤔
Cevap
7Cevap
Bişi anlamadım ama bence sen haksızsın ya evet haksızsın
Yo hakliyim. Pateina hizmet ediyosunuz kocaniza etmiyosunuz diye aglayan erkekler var ama kadınlar calisarak araba albiliyot ama kocasina bana araba al dese kocasi almaz
haha çok komik yazdığuın lşeyler ama gerçekten çok haklısın
Hayırlı olsun 😀 yani parası olan alır bana göre varsa alırım artık araba bir ihtiyaç tır
Ben karıma alırım ve lafını da etmem senin hakkin senin bu derim
Kanat takıp uçsan yürüyemiyor derler siz böyle herşeyi/herkesi kafaya takarsanız 😊
Şimdi ne alaka? Gerçekten biraz zekq
Sekreter misiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?