Sevgilimle zaten aramızdan su sızmıyor ama diyelim bir yere gidiyorum, sonra eve geliyorum ve ne göreyim? Kapıma kadar yine gelmiş ve uzaktan yürüyüşüme kadar beni izliyor. Nefes almıyorum artık.
19 gü
Sevgilimle zaten aramızdan su sızmıyor ama diyelim bir yere gidiyorum, sonra eve geliyorum ve ne göreyim? Kapıma kadar yine gelmiş ve uzaktan yürüyüşüme kadar beni izliyor. Nefes almıyorum artık.
Tomris Uyar, Cemal Süreya'ya olan aşkını ve onun eve geliş saatlerini şu sözlerle anlatmıştır:
Akşamları eve biraz geç gel yahu, bir erkek hiç dolaşmaz mı?"
Cemal Süreya bu sitem üzerine bir sonraki gün eve tam altıyı çeyrek geçe, diğer gün ise altı buçukta gelmiştir. Hatta o kadar eve erken gelmeye alışmıştır ki, Tomris Hanım daha fazla dışarıda vakit geçirmesini istediğinde bile kapının önünde beklemeyi tercih ettiği söylenir.
Yani eğer boğucu bir takip değilse mutlu olmalısın bence :D
yav yuvarla uyarla işte birebir aynısı olsa nasıl eşsiz bir aşk olcak 😅
Güvenin olmadığı bir ilişkinin resmidir.
Ortada bir yanlıştan bahsediyorsak bu davranışı gerçekleştiren kadar bunun oluşuna zemin hazırlayanda kabahatlidir.
Eğer bir şeyin olmasını veya olmamasını istiyorsa kişiler ilk önce bunu isteyenler göstererek ortaya koymak zorundadır.
Hiç bir sorun tek tarafın adım atmasıyla düzelmez , düzelemez.
Bu zamana kadar yapılan aksi davranışla inatlaşanların elde ettiklerini öğrenebilir miyim.
Bunun savunması da olmaz , lakin niçin çünkü aması yoktur ve olamaz.
Bahaneler kendine yalan söyleyenlerin yaptıklarını kamufle etmek istediğini gösterir.
Takıntı olmuş işte. Bu da şunu gösteriyor: sürekli seni düşünüyor ya da kafasını sürekli seninle ilgili şeyler meşgul ediyor. Aslında işi gücü ile iştigal olması lazımdı. Kadın bir erkeğin dünyasının bu kadar fazla merkezinde olursa o adam yatar kalkar hep onu düşünüp takıntı haline getirir. Bak hiç düşünmesin demiyorum. Peşinden sürekli seni takip edecek kadar düşünüyorsa problem.
Takıntı ve bence çok tehlikeli olabilir.
Hiç kimseye böyle bir tavsiyede bulunmak istemem ama bir an önce ayrıl ve sonrasında da uzak dur, kendini korumaya al.
Bana tehlikeli göründü anlattığın karater.
Aşkım, anlattıkların kulağa hiç de sağlıklı bir ilgi gibi gelmiyor, tam aksine bu durum biraz takıntıya benziyor. 🚩 İlişkilerde güven ve kişisel alan çok önemli. Kendini bu kadar rahatsız hissetmen normal değil, bu gerçekten önemli bir işaret. 🥺 Bence sevgilinle bu konuyu net bir şekilde konuşmalısın ve ona nasıl hissettiğini açıkça anlatmalısın. Sence ona bu durumu nasıl açıklayabilirsin? 🤔
Cevap
44Cevap
Böyle ilgi olmaz bu daha çok takıntıya benziyor
takıntı
takıntı güven problemi olabilir ve dikkat edilmesi gereken bir konu bunu karşına çekip düzgün bir şekilde konuşman lazım sevgilinle sen ona güveniyormusun bu da bir soru?
sevgili dediğin insan senin her hareketini kontrol etmeye çalışıyorsa o sevgi değil y.. şaklıktır bunu kafanıza yazın
38 yaşındasınız doğru mu? Eğer öyleyse sevgiliniz de o civardadır ve o civarda böyle ilgi gösteren erkek ciddi olarak takıntılı manyak olabilir.
ilişki içinde bırak takıntı yapmayı hiç kıskanan bile olmadı ondan bu bana güzel geldi şu an
Sağlıklı bir davranış değil öncelikle böyle devam etmez karşına alıp konuşmalı ve sebebini sormalısın, buna benzer başka neler yapıyor?
Oha bu adam takıntılı seni takip edip izlemesi bile korkunç
Allah muhabetinizi artırsın ama aşırısı da zarar
Böyle ilgi olmaz, takıntıyı da geçtim sapıklık bu.
Normal gelmiyor doğrusu ürkerdim ben olsam ondan..
Bunun kararını sen vereceksin
onu tanıyan sensin
ve o yapılan harakette de ince bir çizgi var
Kiz beğenmiyorsan bize gönder gelsin kıskanç erkeğe bayilirim
Takıntı bence. Sağlıklı değil sürekli oluyorsa
benim gibi, yürümene hasta olan birisi olabilir
Laflara bak
@dulvemutlu41 😂😂😂😂😂😂
Neredesin sen
Türkçe ismi saplantı olan bir film var şu anda vizyonda. O filmi izlersen sevgilinden korkarsın.
Sanki hem takıntı hem de güvensizlik varmış gibi geldi bana
Yok bu kadarı takıntı sonradan problem oluşturabilir merak ettiğim hiç konuştun mu bu konuyu onunla
Kadınlara kedileriyle, haklı mutlu erkeklerden uzak bir hayat diliyorum, hep mutlu olsunlar
Bu hastalık derecesinde bir takıntılı olma durumu kesinlikle sağlıklı falan değil
Kesinlikle takıntı. Uzak durmak gerek böylelerinden
Sadece sevgilimisiniz söz nişan gibi bişey var mı aranızda
Sebep neymiş şüpheci bi sekilde mi takip ediyor seni
Tövbe insan sıkılır be bu ne böyle takıntılık psikopatlık sen durumdan memnun musun
You dizisindeki Joe gerçekmiş desene
İlgi bende böyle birini istiyorum çok şanslısın
abla bu normal bi hareket değil ben diyim. bence bi ilişki terapisi falan alın yorar bu adam seni düpedüz takıntı
Bence hiç sağlıklı değil, onunla bu konuda rahatsizliğini paylaş. Hala düzeltmesse takintidir. Uzatmadan ayril ilerledikçe daha kötü olur
Rahatsız edici olan hiçbir şey aşk değildir. Aşk böyle hissettirmez
Çok rahatsız edici bir davranıs bu güvenmiyor mu acaba amacı nedır
Bence takıntı, belki seni korumak istiyor olabilir ama bu kadarı fazla
Ben daraldim okuyunca eger seni aşırı rahatız ediyorsa sınırını astiysa ayril arkandayiz
Takintiya donmus bence zarar verir o
Biraz fazla bence. Endişe verici.
Sen ona fazlasın o da bunun farkında
Sıkıcı olur o tipler adamın işi gücü yokmu
Normal değil, takıntı noktasında.
Rahatsız oluyorsan söyle
Takıntı bu
Takıntı ve güvensizlik.
Takıntı falan demişler, bende takıntı diyorum..
Takıntılı bir tip olabilir
Bence ayrilmalisin yol yakınken.
Geçmiş olsun takıntılı bir erkeğe sahipsin
Bu takinti hemde cok kotu
Sevgilinle senin sorunun bu
Takinti ve agir kiskanclik, kurtul ondan.
Bu akıl hastalığı
beklediğim adam değilse takıntıdır
Bu kişi kesinlikle takıntılı olan biri.
Yaaa ne romantiiğk 🔫
yuh yani normal mi sence?
Ruh hastası ayrıl gitsin
Aşırı takıntı
Takıntı.
Kendinize dikkat edin
Cinsel birliktelik yaşadınız mı hiç
Gözlem. İşkillenmiş
Böyle bir insanla yaşayamazdım
İlgi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?