Sevilmek için illa güzel mi olmak gerekiyor, erkeklerde de yakışıklılık takıntısı var mı?

Güzellik takıntınız var mı resmen çok çirkin hissediyorum video foto çekerken falan illa efekt falan kullanıyorum mesela birisini bile sevmeye hakkım yokmuş gibi geliyor birisinden hoşlanınca o kadar güzel kişi içinde niye bana baksın hissi veriyor veya illa sevilmek için güzel olmak şart mı😔

ya da erkeklerde de yakışıklılık takıntısı falan var mı
Sevilmek için illa güzel mi olmak gerekiyor, erkeklerde de yakışıklılık takıntısı var mı?
Cevapla