Bir erkek yaptıkları için özür dilemiyorsa ama özledim dön artık yazıyorsa geri dönülür mü sizce
24 gü
Bir erkek yaptıkları için özür dilemiyorsa ama özledim dön artık yazıyorsa geri dönülür mü sizce
Cevap
5Cevap
Hayır özür dilemeyi bilmeyen insandan olmaz. Ne arkadaş ne de sevgili
Olmaz di mi yüzüme baka baka yalan söyledi ama 1 ay oldu ilk cevap ver tarzı yazdı sonra veda mesajları yazıp durdu en sonda da son 7,8 gündür de özledim tarzı yazıyor ama asla özür yok
Kölesi sanıyorlar gel diyince gel hit diyince git. Bi de elli tane yalan söylüyorlar takmıyorsun diye umursamıyorlar da. Yol ver gitsin bence yorma kendini
1 aydır cevap vermedim hiç engelleride açmadım hiç iletişime girmiyorum
İyi yapıyorsun destekliyorum. İsteyen öyle güzel gönül almasını biliyor ki gece dargın uyumaya bile izin vermiyor araya mesafe girmesin diye
O da ilişki içindd öyleydi ama sonra bana böyle givensizlik yaşattı o yüzfrn aklım karışıyor yani o fenli ilgi sevgiye birden böyle bir şey yaşatması çok sorgulattı
Bi kere içine şüphe düşüyorsa asla eskisi gibi olmuyor zaten hiçbir şey
Dönülmez di mi bazen yanlız kalmim diye dönmek istiyorum ama bazen de sürekli onu düşünmek zorund akalmak beni boğuyor daraltıyor
Hayır yaa sakın emin ol içine o şüpheyi düşürmeyen insanlar da var sonsuz güven bileceğin. Yalnız olmak yanlış olmaktan daha iyidir diye boşuna da dememişler hem
Bi yanım istiyor bi yanım hiçç istemiyor 1 kez daha özlediö yazarsa dönem ihtimalim çok yükselicek
Bilmiyorum ama aşk işleri pişmanlıktır exim hala beni istiyor ama ben yapamam ben kendime bile iyi gelemiyorum onu ne yapayım
Ayrıl ondan bı halt olmaz
Dönülmez di mi
Saygılı ol bana diye çok söylüyodum bazen canım tarzı laflar söylüyordu ama direkt canım demiyordu ben de kızıyordum saygılı konuş benle diye
Eşek değil der belkide
Beklim mi 1 ay oldu ilk cevap ver tarzı yazdı sonra veda mesajları yazıp durdu en sonda da son 7,8 gündür de özledim tarzı yazıyor
Yazmam 1 kez daha özledim tarzı mesajını bekliyorum kaldırırsam o zaman kaldırırım engelleri, bu mesajları yt hesabıma yazıyor
Ama bana aldatma potansiyeli yaşatacak kadar büyük güvensizlik oluşturdu aldattı diyemem ama o potansiyrli oluşturdu
Hayatının merkezindeymişim gibi davranıyordu ailesinsen çok benle konuşuyoedu evlenme hayalleri kuruyordu bürün sülalesiyle konulruruyırdu beni ilgide vardı bütğn hesaplarımı da veeim diyodu ama böyle bir şey yaşattı bana o yüzden aklım karışık
Açim mi engelini yani
Bence varya ailesine falan de hiç ayrıldığımızı söylemiyor eminim sürekli evlenmek isyediğinden hayallerinden bahsediyordu ama herkes sevmekle sadık olmak aynı şey değil bir insan çol sevebilir ama sadık olmak karakter ve olgınlaşmışlıkla alakalıymış, ama geri dönersem sürekli onu düşünmek zorunda kalmak beni bunaltıyor onunlayken cildim falan bozulmuştu hep
Ama dersini aldı mı acaba dedim ya özür dilemiyor ama özledim diyor dersini almadıyaa 2. ayrılığı nasıl kaldırıcam hayatımdaki ilk ilişkimdi
Dön gitsin yazık
Ama yalan söyledi ve güvenimi sarstı
Bir şans daha ver ne olcak
Ama bana aldatma potansiyeli yaşatacak kadar büyük güvensizlik oluşturdu aldattı diyemem ama o potansiyrli oluşturdu ama bi tane videoda da bence geri dönin hala aklınız ondaysa en azından olmazsa kesin olmaycağını daha iyi anlamış olursunuz demişti ama 2. ayrılık piskolıjisni nasıl kaldırıcam bilmiyorum çünkü hayatımdaki ilk ilişkimdi
Tek başına karar alamıyorsan bence emin değilsin.
Evet hem özledim hem de böyle givenimi sarsınca başkaslarına nasıl givenicem diye düşünüyorum, o yüzden yanlız kalmamak için dönsem mi
Yalnız ol içinde şüphe kalınca hayattan tiksinirsin
Yanlızlık daha mı iyi ama ilk ilişkimdi + babasız büyüdüm erkeklere otomatik bütğn güvenim kırıldı nasıl tekrar güvenicem. Başkasına
Zamanla olur. Kendini kimseye mecbur hissetme. Hayat bir kişiden ibaret değil ama kendi hayatın senin için daha çok önemli. Unutma ne kadar güçlü olursan o kadar mutlu olursun
Dönme
Güven kırılması yaşattı ve yalan söyledi dönülmez di mi
Amaci başka
Ne ki
Ne alaka asla öyle bir şey yapmıcamı biliyor ayrıca 1 ay oldu ilk cevap ver tarzı yazdı sonra veda mesajları yazıp durdu en sonda da son 7,8 gündür de özledim tarzı yazıyor
Hata olur
Yüzüme baka baka yalan söyledi bir sürü güvensizlik yaşattı dönülmez di mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum gerçekten kafa karıştırıcı ve üzücü olabilir 😔. Bir ilişkide özür dilemek çok önemli, çünkü hataları kabul etmek ve telafi etmeye çalışmak bağ kurmanın temelidir. Sadece "özledim" demek, yapılanları unutturmaz ki... Bence önce neden ayrıldığınızı, sana ne yaşattığını düşünmelisin 🤔. Senin hislerin çok değerli, bunları yok sayma sakın. Sence gerçekten değişmiş mi yoksa sadece yokluğunu mu hissetmiş? 🤔❤️