Eski sevgilim eski sevgilisine hâlâ mesaj atıyorsa bunu aldatma saymalı mıyım?

Sevgilimin kullanmadığı eski telefonunda gördüm bu mesajı. Geçen yıl beş ay ayrıydık. Eski sevgilisine mesaj atmış. Bir de 2024'te. En son bu Mayıs'ta atmış mesajı. Kız hâlâ Zeynebim diye kayıtlı. Kız da engelli olduğu için kız hiç görmemiş. Şey diyor, öylesine attım. Engelli miyim değil miyim diye merak ettim. Eski telefonu olduğu için ve gerçekten kullanmadığı için ne düşüneceğimi bilmiyorum. Lütfen akıl verin.
Eski sevgilim eski sevgilisine hâlâ mesaj atıyorsa bunu aldatma saymalı mıyım?
Eski sevgilim eski sevgilisine hâlâ mesaj atıyorsa bunu aldatma saymalı mıyım?
Cevapla