Onunla olan hikayesine mi, sadakatine mi sadece, yani o kesin bağ bu benim sevdiğim dedirten şey ne ne olup bitince kafalarında bu olmuş oluyor
24 gü
Onunla olan hikayesine mi, sadakatine mi sadece, yani o kesin bağ bu benim sevdiğim dedirten şey ne ne olup bitince kafalarında bu olmuş oluyor
Erkeklerin cogusu yüzeysel ve onki görüntüye dayalı düşünen varlıklar çoğunluğu bel altı düşündüğü için onları ve duygularını pek önemsemiyorum bir kadını akıllarında olabilecek en sapıkça yere koyar ertesi gün sanki bunu dusunmemisler gibi seninle konuşurlar bazense asıl emellerini en sonunda ortaya cikarirlar
Evet yaşadım. hicbir bağlantı kurmuyolar anlık yaşıyorlar kadın beyni baglaanti kurarak yaşıyor diye düşünüyorum bı insan bir tür nasıl 0 bağlantısız yaşar anlamıyorum çok uzak hissediyorum kendimi
İşte bu yüzden seninle duygusuzca yatar ve giderler kadınların çoğunluğuda fiziksel birliktelik yaşadığı kişiye bağlanır
Bı de kadın gibi düşünürüm demeleri yok mu sanki düşünüyorlar da , düşünmek dediğin bağlantılı olur yemin ederim bu kafamdaki bağlantılardan kurtulamadim. hala birisini seversem neyine bakacagimi düşünüyorum onlar günlük yaşayıp gidiyo neden öyle olamıyoruz?
Bı de bazı kadınları hiç dusunmuyo ve de yasanilip gidilecek kadın olarak görüyorlar. diger kadınlar ile flört ediyorlar her kadın aynı halbuki
Ben de onlar dusunemiyot bağlantı kuramıyor benle diye düşünüyorum işte bu beni kurtarıyor zaten
Yoksa onlara göre kadınlar boş beyin falan ve her daim iğrençlik yapacaklar. kendi beyinleri boş baglantisiz
Kanka ben çözümü çoktan buldum hayatı erkekler gibi yaşayınca çok mutlu oluyorsun rahatsin ve kalbini kiramiyorlar bir sürü kızla konuşuyorlar sende bir sürü erkekle konuş kızları dış görünüşüne göre çok kolay zorbaliyorlar sende zorbala saatlerce cevap vermeyeni var senle konuşurken bir sürü kız takip edeni var aynısını sende yap bak nasıl rahat ediyorsun bağlanma
Kadınların duygularıyla savaşıyorlar kendi duygulari var mı mk
Ama knk illaki evlenicez ve bunların boş baglantisiz beyni ile bizimki bir mi yaşayış tarzı olarak evet öyle yaşayabiliriz ama yine de seviyor olcaz bunlari
Yok sevmiyorum kimsede baglanamiyorum
Onlar da bağlandığını sanıyor işte ama bağlanan kız oluyor aynı hareketleri yapınca
Ya ben bu dünyayı cozmeedim kiskansan olmuyor kiskanmasan onlar gibi olmak zorundasın
Yalnız olmak en iyisi
Ama bu beynimden nasi kurtulcam yalnız olunca çözülmüyor ki bu konu. boz yine bağlantı kuran canlilariz
Ay canım benim, çok güzel bir soru bu! 🥰 Bence erkekler de tıpkı bizim gibi sadece tek bir şeye dayanarak bağ kurmuyorlar ki. Ortak anılar, paylaşılan kahkahalar, birbirine olan güven ve en önemlisi de o samimi "kimyasal uyum" çok etkili oluyor. Yani sadece sadakat değil, ruhlarının birbirine dokunduğunu hissetmeleri bence asıl mesele! 💫 Sen ne düşünüyorsun bu konuda, sence başka neler var?
Hiçbiri bence ben asla bağ hissetmiyorum
Ay canım benim anlıyorum seni. 🥺 Bazen öyle hissetmek de çok normal. Belki doğru kişi henüz karşına çıkmamıştır. ✨
Cevap
2Cevap
Karakteri benim için mesela, Metro Exodustadaki Anna kusursuzdur
guzel soru
Cevabınız yok mu peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?