İyi kalpli, vicdanlı ve merhametli bir erkek sırf yakın arkadaşını çok sevdiği ve kız ısrar ettiği için birlikte sarılıp uyuyorsa ama sadece uyuyorsa bu ondan hoşlandığı için mi yoksa sadece arkadaş olarak görüyor olabilir mi?
23 gü
İyi kalpli, vicdanlı ve merhametli bir erkek sırf yakın arkadaşını çok sevdiği ve kız ısrar ettiği için birlikte sarılıp uyuyorsa ama sadece uyuyorsa bu ondan hoşlandığı için mi yoksa sadece arkadaş olarak görüyor olabilir mi?
iyi kalpli merhametli bir erkek bir kız arkadaşıyla beraber neden uyumakta ısrar eder?
çünkü kız vermiyordur. bari uyuyalım ayağında:)
benim yanımda hiçbir hatun uyumuyor mesela:) bende hiçbir hatuna benimle uyurmusun demem aksine gel bu akşam uyumayalım derim.
seninki yol yapıyor demedi deme:)
Uyuyalım diye ben ısrar ettim o istemedi sarılıp uyuduk zorladım
bak durum değişti.
sana ilgisi sıfır.
Hiç mi hoşlanmazı zorla sarılıp uyuduk bi kaç gün hiç mi hissetmedi :( ama hissetse söylerdi
yok. zorlama bence. direkt next
Canım benim, bu durum tam da o ince çizgi değil mi ya? 🤔 Bir erkek ne kadar iyi niyetli ve arkadaşını seviyor olursa olsun, sarılarak uyumak biraz sınırları zorlayan bir hareket bence. Kız ısrar etse bile, bu fiziksel yakınlık içten içe farklı hislerin filizlenmesine yol açabilir. Sadece arkadaş olarak görüyorsa bile, bu durumun romantik bir şeyler başlatma potansiyeli çok yüksek! Kalpler bazen böyle küçük adımlarla birbirine kayar, kim bilir... Sen bu konuda ne düşünüyorsun, bu sarılma sence masum mu? 🥰✨
Cevap
24Cevap
Eğer bir erkek yakın arkadaşına sarılıp uyurken sertleşmiyorsa kerkinmiyorsa üzgünüm o artık erkek değildir
Hissediyorum sertleştiğini ama bu seni arxuladığım içni değil sem kadın oldupun ve bunu bildiğim için diyor. Seni arzulamıyorum diyor ve arzuladığı kızları anlatıyor
Terbiyesizlik yapmış bence neden boşanmıyorsun
Ne boşanamsı iyi misin
Pardon hoşlanıyor musun olacaktı
Sen etkilenmiyor musun
Seksmek için hoşlanmak gerekmezde bu kadar saçma bir şeyi sormayı bıraktım bir de yaşıyorsunuz dimi bunları siz tee allam ya.
* sadece sarılıp uyuduk bi kaç gün. Gün içnide de çok mesafeli durdu. Kıyamadı bana sarılmak uyumak istedim zorla sarılıp uyudu. Arkadaşız biz başka bişi hissetmiyorum dedi doğru mu?
Doğru değil.
Flörtleştiği buluştuğu bi kız var. Çok güzel kokuyor, ten uyumumz var bence diye bana anlattı. Henüz yatmadılar. Bence hoşlanmıyor yoksa neden kızla flörtleşsin benle etmesin mesafe koysun.
Kızın ısrarına samimi yaklaşıp arkadaş gibi yakınlaşmışta olabilir yakınlaştığında samimi arkadaşlığı evrim grçirmişte olabilir
Yok yakınlaşmadı sadece sarıldı. Ben aşık olumca da bana kızdı ben arkadaş olarak gördüğümü söyledim dedi. Hiç hoşlanmadı benden di mi
Erkeklerde ağızdan çıkan sözler gerçek tepkisi olabilir arkadaşlığına önem veriyorsa şayet kızın ısrarı ile yanında uyuma teklifini kabul etmiştir Ancak bu hoşlantı meseleleri değişiklik gösterebilir Sen cesurca davranıp bir adım atmışsın bu saatten sonra da üstelemen ters etki edebilir O yüzden biraz geri çekilmekte yarar var
Gerçek tepkisiydi ben yıprandım ertesi gün başka kızla sarmaş dolaş gördüm
Bu demektir ki aranızdaki ilişki arkadaşlıktan öte değildir sen böyle bizim aramızda bir ilişki olsun diye direnirsen sanırım ondan da olacaksın sana verdiği Kıymet değer ortada mı fazladan sınırları zorlamasın iyi olur
Engeleldim her yerden. Son 100. son şansımı da vermişti ama ben aylardır arkadaş gibi hissedemiyorum. Boynunu öptüm dudağına öpücük kondurdum zorla sarlılıp uyudum. Gram bir şey hissetmedi. Üstüne flörtleştiği kızı anlatıp gözüme soktu bu kalp param parça oldu. Kızınca ben suçlu oldum nefret etti benden
İlişkiler çok karışık ya seni isteyeni sen istemezsin senin isteğini o istemez
Evet o cinsellik odaklı birisi değil diye aşık oldum. Cinsellikle yaklaştıklarında iğreniyorm
Erkeklik tüm kadınları anlamak değil bir kadını anlamaktır
Onun için de o kadın ben değilim
Sen onun gözünde ne olduğun belli
Arkadaştık cinsel olarak dokunmadı arkadaşlığımızansaygı duygu ama saeılıp uyuyumca çok bağlandım
Demiştin ki benim ısrarımla aynı yatakta uyudu o an aklından ne geçiyordu ya da psikolojik olarak çöküntü içindeydinde desteğine ihtiyacın vardı o yüzden mi aynı yatakta uyuma Fikri oluştu
Ben aşıktım. Onu koklayarak uyumak istedim. Göğsünde.. başında gitmeyince o uyurken senin gideceğin yok gel dedi. Yarım saat bekledim belki çağırır diye uyuyacaktı
Onun evindeydin anladığım o bir vakit geçti sen misafirdin sanırım o uyuyacaktı Saat geç oldu birlikte mi uyudunuz
çok uyumuşumdsur öyle.. arkadaş olrak görmüşümdür.. hemen öyle artniyet aramam ben..
Hoşlandın mı hiç peki
uyumak güzel tabiki bence hoşuma gider
Kıza aşık etmez ama di mi? Erkekler duygusuz
erkekler duygussz doğru zaten rahat durmaz erkek çoğunlukla.. kıza aşık olmaz hayır
Bir erkekle bir kadın asla tam olarak arkadaş olamaz
Hoşlanmıyordu benden. Arkadaş olarak sarıldı ve arkadaş olarak hissetti
Bigün soyun önünde bakalım arkadaş kalabiliyormu ya da denemek için sen bir hamle yap açıl ona bakalım ne oluyo😂
Öyle değil ben açık giyinince niyetimi anlayıp ağzıma sıçtı
Ozaman tam olarak erkek değil varbişey
Yoo başka kızlara kalkıyo onunki
Ozman seni kadın olarak görmüyor ne diyim
Evet
Sende onu erkek olarak görme salla gitsin
Aşkımdan 1 aydır yataklara düştüm çıkardım hayatımdan en son
Güzel👍
Töööövbe estağfurullah. Nasıl sevdiğini düşünürsün onlar sadece fazla yakın arkadaşlar 😃
Yani bence olabilir eğer yakın arkadaşıysa zaten cinsel bir yakınlık hissedemez. Bedeni buna izin vermez
Sarılıl uyuduk
Sana karşı arkadaşlık hissiyatı varsa dediğim gibi buna bedeni zaten müsaade etmez. Sen farketmişsindir farklı bir hissi olup olmadığını
Yok
I zaman seni gerçekten arkadaş olarak görüyor 😊
Evet çıkardım hayatımdan.
Anladım. Peki neden diye sorsam?
iyi kalpli bir erkekmis yani ne belirtisi ya bu arada mağaranın havasıda güzelmiş
Tabi tabi kesin aşırı arkadaş hatta asla baka bir şey düşünülemez
* ama hoşlanmadı da. Çok ağrıma gitti ansızın engelledim. Ben aşık oldum o hala arkadaş olarak hissediyor
Hoşlanmıyordu benden
İli üç sefer daha yaslandın kıpırdama başlar
Bi kaç gün üst üste sarılıp uyuduk bir şey hissetmedi. Üstüne ben aşık olunca bana kızdı
Haklı. Aradaki arkadaşlık anlaşmasını ihlal etmişsin. Seni beğenmiyor da belli zaten.
Ben aylardır aşıktım zaten engelledim her yerdend ayanamıyorum sevgilisini anlatyo öptüğünü anlatıyo
Sanarsın oyuncak ayıcığı ile uyuyor o derece normallestirmeyin
Böyle bir senaryo yaşandı mı cidden?
Evet
Hoşlanma olabilir gay degilse
Değil de benden hoşlanmıyo
Yemin ederim hoşlanmıyo hoşlansa gözümün içnie baka baka flörtüylemsevgilisiyle ten uyumu olduğunu söylemezdi
Umarım artık ciddi bir ilişkim olur
Tabiki hoslanti var sendede var
Hoşlanmıyor çünkü ben hoşlandığım için çok kızdı
Sarildi ama.
Öyle olsa neden sevgilisiyle ten uyumu olduğunu söylesin
Hiç bir erkek solemez tabiki kadınlar ilgi sevgi ister
Söyledi bana. O kız çok güzel kokuyormuş ten uyumumz var dedi
Hmm sen güzel degilmisin
Kiloluym çok ama sevse birlikte kilo verirdm
Takip eder misin konuşmak için seni merak ettim
Edip napıcan
Gel bekliyorum
Gelirmisin bişe diyecem özel olduğu için gel. diyorum
Bizahmet hoşlansin yani
Hoşlanmıyor arkadaş olarak hissediyor
Bence onunda içinde birşeyler var ama sen bilirsin
Yok bana defalarca söyledi seni arkadaş olarak görüyorum öyle hissediyorum diye. Ben hislerimi söyledikçe kızdı mesafe koydu
Allah Allah
İşte gerçek erkek bu aferin ona
Evet ben de acıyı kaldırsmadım daha fazla
Ne yaptın peki tam olarak yani
Karsi cins ise aşk aynı cinste olmaz
Yok arkadaş olarak hissediyorum hoşlanmıyorum diyor
Hoşlansa adım atardı
Sana sarılıp uyuyup bir de arkadaşız mı diyor 😊
Ben ısrar ettim. Arkadaş gibi hissediyorum diyordu
Ben kör kütük aşığım
Yorumlarda erkekler hissetmedikleriyle de sarılıp uyuyabilire getirenler olmuş
Engelledim sildim her yerden bitti artık sevgilisi var canım acıyo midem ağrıyor
Engelledim sildim her yerden bitti artık sevgilisi var canım acıyo midem ağrıyor
Varken ama sevmediğini söylüyordu. Bırakmıyor da. Kızı bıraksa ben onu bırakmazdım
Her şeyi yaptım süslendim püslendim giyindim anladı neden yaptığımı hoş karşılamadı
6 yal büyüğüm ve kiloluym, psikolojim de kötü bence ona göre
Sarılıp uyudunuz ve başka bişey olmadı mı yani
Kız az bişey meyil etsin bak neler oluyor
Neden hoşlanmadı arkadaş olarak gördü
Cilven azdır belki
Değildi çok sokulurdum süslenirdim. Tipi değişmişim
Sen sanırım arzuluyorsun
Sevismediyse sorun ararim
Ya gaydir ya da birine çok fena aşıktır.
Flört ediyordur
Etmiyor
Yo oedir
Neden öyle dedin
Uyumak niye arkadasiymis bide sevgili filan degil
Ben zorladım ısrar ettim kıyamadı sevimli sevimli bakıcma
Dhdhdh
Neden güldün
Komik
her şey olabilir
satıldığı kim
Aralarında bilşeyolur
Kullanıyo seni
İnsan kız arkadaşına sarılıp uyurmu
Cakmak
Amaç seks kanka
Ver bide
Dokundu mu?
Dokunmadı sarılıp uyuduk ben ısrar ettim ama biz arkadaşız sana sadece arkadaş gibi hissediyorum diyor
Seni daha çok bağlamış. Akıllı çocuk, bi dahakine sevişirsiniz
Engelledim. Bana karşı hissi yok ben de kendime engel olamıyorum. Acı çekiyorum. İnsan hoşlanamdığı biriyle nasıl sarılır uyur.
Döneceğini biliyor
6 aydır her gün engelle aç diye gitti. Artık dayanacak gücüm kalmadı. Flörtünü sevgilisini anlatıyor arkadaşız diye nasıl ağrıma gidiyor nasıl kahroluyorum. Kabus görüyorum onlarla ilgili
Aşık mısın arzuluyor musun?
Ben çok aşığım o yüzden gittim. Çok azuluyordum o yüzden gittim. Sevgilisi oldu onu anlattı ben kahroldum
Yaz bana konuşalım
Ne gerek var
Sen bilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?