Hiç sevgilisi olmamış, özgüveni ve enerjisi düşük, çekingen bir kızla sevgili olur muydunuz?

Hiç sevgilisi olmamış, enerjisi bir tık düşük ve yorulmuş, çekingen bir kızla beraber olur muydunuz yoksa tercih etmez miydiniz? Yani bi tık kendini sorguladığı, içe kapandığı dönemde olan bu kıza destek olup onu anlamaya mı çalışırdınız yoksa ayy uğraşamam ya düzelsin öyle gelsin mi derdiniz? Kendini de sevmiyor pek, çirkin olduğundan değil, öyle hissettirildiğinden ve buna da artık ikna olmuş birisi, ne zaman anlaşılmak istese gerçekten konunun cinselliğe çevrilmesinden bıkmış birisi

Güncellemeler
23 gü
Kendim için ve merak ettiğim için sorum yanlış yere sapmasın, genelde içe kapanığım bunca sene hep sorunlarımı kendim hallettiğim için mutsuz olsam bile içime atıyorum muhtemelen de erkek arkadaşım sıkılmasın diye öyle yapardım. Sonra da gittikçe bubalırdım içinden çıkamazdım, o zaman destek olur muydunuz? Henüz öyle bir şeye denk gelmedim sanki o kişiyi boğuyormuşum gibi hissederdim
Hiç sevgilisi olmamış, özgüveni ve enerjisi düşük, çekingen bir kızla sevgili olur muydunuz?
Cevapla