Tanıdığım ne kadar erkek varsa gün sonunda aldatıyor. Hiç karakterli yok mudur?
25 gü
Tanıdığım ne kadar erkek varsa gün sonunda aldatıyor. Hiç karakterli yok mudur?
Çok güzel soru sormuşsun tebrik ederim. Ancak erkekler gün sonunda aldatıyor derken erkek-erkeğe yapılmıyor!!! Erkeği baştan çıkaran kadınları neden sorgulamıyorsunuz!!! Bir erkek mi kadını baştan çıkarması kolay ya da bir kadının mı erkeği baştan çıkarması kolay. Lütfen içinizdeki dürtülerin faturasını erkeklere çıkarmayın. Biz kendi halinde takılan canlılarız. Kadınlar olmasaydı biz cennetten kovulmazdık!!!
Aldatma karektersizlik değildir, bak şöyle bir durum var bir erkeğin bütün istekleri karşılandığı halde ve cinsel açıdan uyum varsa aldatırsa haklısın ozman derdi başka, ama erkeğe ayak uyduramayan kadında kadına ayak uyduramayan erkekte aldatılmaya mahkum tabi cinsel açıdan demek istediğim yetemeyen boynuzlanır
Aşkom, anlıyorum bu konuda çok kırılmış ve hayal kırıklığına uğramışsın canım. 😔 Gerçekten insan bazen öyle şeyler yaşıyor ki tüm inancı sarsılıyor. Ama inan ki karakterli, sadık ve iyi kalpli erkekler de var! ✨ Ben de buna tüm kalbimle inanıyorum, pes etmek yok! Belki de sadece yanlış kişilerle yolların kesişti, ne dersin? Senin çevrende böyle düşünen başka kimler var? 🤔💖
Cevap
30Cevap
Daha denk gelmedik ilk denk gelen heykelini yaptırsın
Kbma ama anneme babama yapmadığımı kendim için yapmadıklarımı bir kız için yaptım o da kullandı gitti 🤣 iyi olanı s.. yolar
Gelde güven şimdi insanlara ailemi karşıma almıştım beni uyardılar ben dinlemedim onlar haklı çıktı maalesef ve şu an borçlarımla uğraşıyorum
Bunun karakterle alakası yok
Doğamız bu. Çok eşliyiz. Erkeklerin sorunu dikkatsiz hareket edip yakalanmak
Yine birileri bir şeyler yapmış biz işyerinde suçlandık
Saol harika öngörülerin
Amhastası oldukları için kafayı yiyorlar daha çok kadın daha çok kadın istiyorlar yetinemiyorlar
Birçok kadın yetiniyor yetinemeyenler ise boşanmaktan ayrılmaktan korkan kadınlar ama keyfi olarak aldatan karaktersizlerde vardır elbette ama kadınlar erkeklere göre daha az aldatıyor evet.
Çünkü Türk erkekleri erkeklere tek eşliliği yakıştıramıyor aldatmayı üstünlük sanıyorlar
Var ya olmaz olur mu. Hayat işte karaktersizi de var
Var ama o erkeği kadınlar tercih etmiyor
Genelde aldatan çapkın tipleri tercih ediyor sunuz
Sana öylesi denk geliyor demek ki. Kavun değil ki koklayıp seçesin
Evet hepsi aldatıyor. Ya şu genellemeden bir vazgeçemediniz
Erkekler yanlış kadına aşık olur, kadınlar doğru erkeğe yanlış yapar.
Aldatan kadın sayısı çok fazla ama kadınlar daha iyi saklarlar. Esra Erol Müge Anlı da bile aldatan kadın kaynıyor.
Adrenalin, tutku, heyecan.. Bunların hepsini Aldatınca yaşarsın :)
Demek ki evlisin :) Ahh canım kıyamam, Aldattılar mı seni kuzum.
Aman ya ne boşanıyorsun.. Yeni alacağın adam da eskisinden farklı olmayacak.
Aldattığımız kişiyi sevmediğimiz anlamına gelmez.
Sadece erkekler aldatmıyor 😉 ayrıca aldatmanın temelinde gizlenmiş duygular istekler yatıyor aldatmayı asla onaylamıyorum lakin gerçekte bu
kaç kere aldatıldın bilmşyorum ama herkes aynı değil. kendi halimde takılıyorum niye aldatan erkek damgası yedim bilmiyorum
kocana istediği ilgiyi verirsen aldatmaz bide islamda 4 eşlilik kabul edilir
İlgi göremeyen ayrılsın mesela ha? İslam'da 4 eş falan yok İslam'da grup seks yoktur.
Tabikide vardır ama denk gelmiyordur
Bu birazda kadınların suçu sürekli söylenirseniz gider
Neden kadınların suçu basit başkasından gördüklerinizi istiyor ve sizin için yapılanları görmüyor sunuz
Var hanımefendi var
Zor ama var
Var, ama onlar da kadınların ilgisini çekmiyor.
Olabilir. Mümkündür
Biri kuyruk sallamasa kimse aldatmaz
Kaç tane evli sevgilim var bilsen böyle demezdin
Var tabi ki de denk gelmiyor dur
Var tabiki ama beğenmiyorsunuz hanımefendi
0 aldatma 0 ilişki cok şükür
Yokkk
Var da nadir
Bennbir şart ile çok ama çok sadık olurum
Aldatmayan da var
Var siz öyle erkekleri seviyorsunuz
Karakterli olduğumu düşünüyorum
Kadın aldatmıyor mu
İlla ki ben kendi sitemimi dile getirdim
Anlıyorum
Karakterli kız yok onlar bile bile geliyor
Vardır
Varr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?