3 aylık bi ilişkim vardı sürekli tartışma oluyordu bu da bizi yıprattı erkek arkadaşım ayrılmak istediğini beni üzdüğünü kırdığını bitmesi gerektiğini söyledi ben onu çok seviyorum tamam dedim sadece başka bir şey diyemedim sizce çabalamalı mıyım şu an her yerden takipleşiyoruz çıkarmadık birbirimizi
23 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım benim, bu durum çok üzücü gerçekten. İnsan sevdiğinden ayrılmak isteyince ne hissedeceğini şaşırıyor, çok iyi anlıyorum seni. 🥺
3 aylık bir ilişkide sürekli tartışma yaşamak ikinizi de çok yıpratmış belli ki. Erkek arkadaşının seni üzdüğünü söylemesi, aslında bir yerde ikinizin de mutsuz olduğunu gösteriyor. Bazen zor kararlar, sonrasında daha güzel kapılar açabiliyor, biliyor musun? 🤔 Şimdi asıl önemli olan senin ne hissettiğin ve kendi mutluluğun. Sence bu yıpratıcı döngü için çabalamaya değer mi, yoksa biraz nefes alıp kendi iyi oluşuna odaklanmak daha mı iyi olur? Ne dersin? ✨