Sizce ne yapmalıyım ayrılmali miyim yoksa sevgimin arkasında mi durmaliyim?

Sevgilimle gelecek düşünüyoruz ama benim gecmisim o kadar parlak değil bakireyim kimseyle yapmadım ayrıca sadece ondan once bir kisiyle opustum neyse asıl konu şu ki bir kere bunun oz abisiyle bir ortama düştük ben o ortamda viski icmistim bundan 5 sene önce ve sonra mahkeme durumu vs olmuştu abisiyle bugün konusmuslar demis iste ulkede başka kız mi kalmadi da onu buldun olaylari anlatmış falan sonra da daha neler var sana ablatacagim demis ama anlamadigim o da benle o ortamdaydi abisi yani ve onunda geçmişi kötü şu an hacca gitti vs diye cok duzgunum ayakları yapıyor gelmis bana bunlari söylüyor ve bize cok sıkıntı yapacak gibi ama bende tamamen değiştim olay olalı 5 sene oldu ben tamamen değiştirdim hayatımı ama abisi çok kotuymusum gibi anlatmış ve ben ne yapacağımı bilmiyorum ayrılmak istemiyorum ama ilerde sorun yapar diye korkuyorum ayrilirsak ilerde daha kotu olurum diye ne yapacağım ben :((( sevgime sahip çıkıp sonuna kadar goturmeliyim yoksa yol yakinken her seyi bitirmeli miyim?
Sizce ne yapmalıyım ayrılmali miyim yoksa sevgimin arkasında mi durmaliyim?
Cevapla