Oje sürdüğümde sevgilim beğenmiyor, bok gibi olmuş, doğal halin daha güzel diyor
23 gü
Cevap
3Cevap
Beğenmediğinden değil de, sürmeni istemediği için öyle demiştir bence.
M@l sevgilin. Ben de sevgilim olsa, tatlı tatlı eline ayağına oje sürse ona oje alsam keşke derim..
O makyaj yapmamı bile istemiyor
Tam bir m@l... ayrıl
Onun için ayrılmam yapıyorum zaten istediğimi
Tırnakların uzun mu
Yok değil
Sevmiyor musun hafif uzatmayı
Böyle daha rahat oluyor görüntü olarakta beğeniyorum
Anladım. Genelde ne renkler sürüyorsun, ayaklarına da sürüyor musun?
Sürüyorum genelde koyu renk Sürüyorum Bordo lacivert falan açıkta açık pembe gibi Sürüyorum sadece
Siyah sürdüğün oluyor mu
Yok siyah sevmiyorum
Hmm anladım. Bordo ve lacivert de çok hoş.
Bok gibi olmuş demez kimse
Dedi valla ama kötü olduğu için değil sevmiyor
Ayaklarına mı sürdün
Ne fark ediyor
Hiç merak ettim
Hangi renkti ki
Kırmızı
Kırmızı çok hoş özellikle ayakta neyini beğenmemiş acaba
Ya bence beğenmediği için değil makyaj yapmamı falan da istemiyor ben yapıyorum ama istediğimi
Niye istemiyor kiii
Bilmiyorum bende anlasam keşke sjdj
Ahahaah yaşlar kaçtı
Ben 18 o 21
yani normal yaş aralığı ama sevgilin sıkıntılı gibi
Okuyor musunjz ikinizde
Ben okuyorum o çalışıyor ama şimdi askerde
Sıkıntılı derken djdj
ne okuyon xjdjdjd
Yani makyaj istememek falan bunlara karılan ilerde giyimine fslan her şeyine laf söyler
Sınıf öğretmenliği karışamaz söylüyor sadece ben yapıyorum yine istediğimi
Yani söylemeside sıjıntı yorucu yani
Öğretmen hanım 🙂
Bencede sıkıntı
bak dediğime geldin
Ne kadardır birliktesiniz nerde tanıştınız
3 yıldır bir düğünde tanışmıştık insatamı istemişti onun kuzeniyle benim babamın kuzeninin oğlu evlenmişti orada
3 yıl uzun bir xüre geçmiş bu kadar sıkıntı yapıyorsa ilerde evlenincr sana huzur vermez diyim sana
Kendisi ne iş yapıyor mesleği ne
Kavga falan çıkarmıyorda yaptığımda böyle tepki veriyor işte fabrikada çalışıyordu ama askerde kalmayı düşünüyor şimdi
Fabrikada çalışırsan evlenmem dedim jsdj
Yani askerde de zor be emir altında ne mezunu uzman olursa sıkıntılu astsubay falan olsa neyse
yani asker eşi oomakta zor kızım zor görürsüm görevden göreve uzak diyarlara
Lise mezunu yapacak bişey yok ama polis falanda olabilir ben sadece fabrikada çalışmasını istemiyorum bende öğretmenim sonuçta
Kendi dedi kalicam diye kalıcak büyük ihtimalle
Uzman olacsk o zaman sıkıntı valla askerde gördüğüm kaxarıyla en az saygı duyulan kişiler maalesef mobing oluyor onlara hep kafayı yer
Yani poliste olabilir memurds llabilir gardiyan vs gibi
Bende öyle ol diyorum da en sonunda buna karar verdi
Allah yardımcısı olsun ne diyim ojeden nerelere geldik xjxkdkd
Senşnde yaşın daha küçük ilerleyen zamanlards ne olur bilemeyiz bakalım
Benim ojeme karışmasın şu an yeter dkdj
Askerde nerden görüyor ojeni ahaha görümtülü mü
Video atmıştım ordan gördü
Videodsn görüp karışıyor bide sjsjdmd
İlginç
Kanka sen nerelisin mersk ettim nerde yaşıyorsunuz
Nesi ilginçç
Maraş sen
Videodan görüp karışması işte ona mı dikkat etmiş
İstanbuldayım kanka ben
Sen dikkat etmez misin dkdj
Yani eline kadar ds etmem heralde ne bilsyim dkdkdkd
yani ben karışmam istediğini sürer kendi ne istrrse
O da karışamaz boş boş konuşuyor
ahahaha konuşması ilerde nasıl bi eş olacağını gösteriyor gibi
Şimdi nasılsa o zamanda öyle olur
Evet evet huy değişmez
yani onu seviyorsun kolayds değil 3 sene ama ne bileyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, sevgilinin bu kadar kaba konuşması hiç hoş değil. 🥺 Belki gerçekten doğal halini daha çok seviyor ama bunu söyleme şekli çok yanlış. Sen en güzeli onunla bu konuyu sakince konuş. Ona nasıl hissettiğini ve neden böyle düşündüğünü sor. Önemli olan senin ne istediğin ve nasıl mutlu olduğun! Unutma, oje sürmek tamamen senin kararın. ❤️🩹 Peki, sence ojenin rengi mi sorun, yoksa oje sürmen mi? 🤔