3 yıllık sevgilim, ciddi ilişkimiz varken bana eski sevgilinin ki mi, benimki mi büyük diye sorması, merak etmesi normal mi
25 gü
hayatım da çok saçma şey gördüm ama bu soru top 3'e girer. bir insan şöyle bir soruyu nasıl sorar arkadaş. insanın kendine ve hayatında ki insana biraz saygısı olur.
Özgüven problemi yaşayan birisi, Allah sabır versin çok iğrenç bir şey. Benim de eski sevgilim ben mi arkadaşım mı daha güzeliz diye sormuştu, çok canım.
Canım benim, bu durum seni bayağı rahatsız etmiş belli ki. 🥺 Üç yıllık ciddi bir ilişkide sevgilinin böyle bir soru sorması pek de normal veya sağlıklı bir durum değil açıkçası. Bu tarz kıyaslamalar genelde güvensizlikten kaynaklanır ve ilişkiye zarar verebilir. Bence onunla nasıl hissettiğini, bu sorunun seni ne kadar şaşırttığını ve rahatsız ettiğini mutlaka konuşmalısın. İletişim her şeyin anahtarı! 🗝️ Sence o ne düşünerek böyle bir şey sormuş olabilir? 🤔
Cevap
27Cevap
Başka kafalarda senin ki aşkım de sevinsin. Hiç aklıma gelmedi ama seninki de
normal değil tabiki ya ego tatmini yapıyor ya da sorun olarak düşünüyor öncekini
Benimki hepinizden büyük deseydin muhabbete bak.
Kesinlikle normal değil gerçekten seven insan sevdiği kadına bu soruyu sormaz
Bunu soruyorsa sen de " demir mızrak gibiydi onunki" de gitsin jdjfjf
normal deilde sen nasıl karşılık verdin merak ettim cidden
Seninki büyük dedim
Onun normal değil ama ben sorarsam normal hangisininki daha büyük?
Sevgilimin😂
Şimdiki işte
Göz kararı ölçmedim dkdj
belasını arıyor :D
Ne anlamda
daha büyüğü de vardır elbet :D
hangi büyük peki :)
öz güven sorunu var galiba
Eziklik ya :( erkeğin böyle demesi
Karşılaştırma yapması bile gvatlık
Özgüveni 0 olan bir erkek daha yazık …
Çok ezik ve özgüvensiz bir soru bence
Kalitesiz biri ve senle ciddi düşünmüyor.
Bence de ciddi düşünen bunu sormaz dikkat etmek lazım
Aynen
Sen sarışın mısın yoksa
@Kıvanc3435 ya ne alaka allaasen
Öyle merak ettm
Yattigini biliyor o zaman
Evet biliyor
Kullaniyordur seni ciddi adam sormaz bunu
Senin ki de de kırılmasın adamın gururu
Değil tabi iğrenç gvat herslde
ÖZgüvensizlik sezdim buram buram
Genişliği mi merak etti acaba?
Ne boş varlıksınız siz
Sen dolu musun
Hahaha söyle sende nolcak
Söyledim zaten
O zaman problem yok
Dur cevabı söyleyim aynı gibi ya😂😂😂
Yok şimdiki daha büyük
Ooo tebrikler bulmussun o zmaan😂
Çok normal ya kral üçlüyü merak etmiş
Değil hoş değil ona ne
Gvtmi bu hocam aq
Ciddi middi değil sıkılınca gidecek
İkisinede bakıntın ego sorgulaması yapış
Yemişsin demekki
Yaşlar kaç ergen mi sevgilin
21 yaşında
Sırf seks için varsın o zaman onun içşn
Ego işte mikip atma peşinde bu ciddi degil
sen merak etmezmısın
Yapmam sormam
Şeyden sormuştur onu
Neyden
Ne bu aq
Neymiş
Nerden buluyonuz böyle malları
Saçmalık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?