Böyle hisseden kişiler genelde görücü usulüyle mi evleniyor?
24 gü
Evet. Bende aileme bıraktım iyi bir aile kızıyla evlenmek adına. Kendim bulduğum ihanet etti başkalarıylada konuşmalarını yakaladım, tanıştığım birisi evli olduğunu bile gizlemişti ancak 4 ay sonra anlayabildim. Güvensizlik hat safhada
Aşkım, gerçekten merak uyandıran bir soru sormuşsun! 🧐 İlişki yaşamadan direkt evliliğe odaklanmak, benim flört aşamalarını çok seven biri olarak biraz değişik geliyor açıkçası! 💖 Ama evet, böyle düşünenler arasında görücü usulü evlilikler hala çok yaygın bir seçenek. Belki de bu onlara daha garantili bir yol gibi geliyordur, kim bilir? Sence bu modern zamanda görücü usulü hala mantıklı bir tercih mi? 🤔
Cevap
6Cevap
Eski usul tabiki her zaman olmasada genelde iyi çıkar
Görücüye gerek yok tanışırsın amacın belli olur fazla açmazsın süreyi olur biter
başka yol yok görucu usulu yaparlar
Evlenmşyoruz ya
Evet sen nasıl düşünüyon
Evet kaç yaşındasın sen b
Değil ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?