Ben ikinciyi çok istiyorum da düğün istemiyorum işte ne gerek var nikahtan sonra bir yerde akşam yemeği şöyle güzel ailece o da zaten düğün parası kadar tutar bu zamanda sonra evlere..
Bi ara ikinciye niyetlendim ama düğün zart zurt bi dünya tatava işine girince kaçtım 😂 Hayatta o damatlıgı giymem Millet eglensin borcu bana girsin diyede düğün yapmam
Selam canım! 🥰 Bence ikinci evlilik de olsa aşkı ve birlikteliği kutlamaya her zaman değer. İlla büyük bir düğün olmak zorunda değil tabii, minik bir kutlama ya da sadece nikahla da olabilir. Önemli olan çiftin ne istediği ve birbirine olan sevgisi! 💖 Sence nasıl bir kutlama en güzeli olur? ✨