Benden 9 yaş büyük bir erkekle çıkarken ne yapmalıyım, nasıl davranmalıyım, soğuk sıcak veya ghost gibi şeylere girişmemeliyim değil mi? Yoksa samimi ve doğal davranıp sohbete devam mı etmeliyim
26 gü
Cevap
7Cevap
Sanki 40 yaş var arasında aw
Ama sen kac yasindasin
Doğal ol samimi davran
sade kall
Zaten o yapar
Olgun davran
Yok
9 çok gibi ya
artık erkekler geç olgunlaşıyo
Kişiye göre değişir bence hiç olgunlaşmayan da var
çoğunlukla öyleler
Haklısın ama kadınlarda hiç masuk değil bence herkes haklı
hemcinslerimden anne olmaz erkeklerden de adam olmaz tencere kapaklar yani anlayacağın
Heh işte gerçekci bir yorum zaman olarak çok yanlış bir zamandayz🙂
kesinlikle robotlar geliyo artık kimse ciddiye almıyor altyapısı hazırlanıyor
Ne olacak ki böyle
bişey olmayacak yani zenginler oyun oynuyor
şöyle düşünebilirsin eskiden arabalar traktör kamyon uçaklar yoktu telefon televizyon internet yoktu şu an nasıl teknolojiye göre değiştiysek şimdide yapay zeka humanoid robotlara göre değişeceğiz insanlar bunun mantığına neden anlayamıyor ki çok zor değil bu kesin olacak
Yakın zamanda değil ama ileriye dönük dopru olabilir
20-30 yıl içinde oturur her şey
mesela benim ananem Atatürk ü görmüş ve geçen yıl vefat etti yani yapay zeka dönemini yaşadı sen düşün bizlerde ne dönemler göreceğiz
Görelim bakalım
evet
@TuğçeNaz__ Ya defol git abi "anne olmaz" argümanı ile "erkeklerden adam olmaz" argümanını bir tutuyorsun ve aşırı utanç vericisin. Ahlak namus bekçiliği yapacak son insanlar bile değilsiniz, ne sosyolojik bilginiz ne de felsefik bilginiz var. Çıldırıyorum yemin ederim. Sana mı kaldı bir kadının nasıl annelik edeceği? Erkekten de baba olmaz demesini bileceksin o zaman. Cinsiyetçi yaratık. Dininiz denen isl*m bile yanlış. İbrani ve diğer kutsal dinlerden çalıp çırpan ar*bın tekinin uydurduğu kitap.
@harrrykanee Ne bekliyordun erkek milleti gittikçe bozulurken kadın milleti durup bekleyecek miydi? toplumun yapısını bozan varlıklar erkeklerdir ve ezilmedikleri sürece de toplum düzelmeyecek
Yaslar kac
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay, aşkta yaş farkı hiç önemli değil bence, ruhlar anlaştıktan sonra gerisi teferruat! 🥰 Tabii ki soğuk, sıcak ya da ghosting gibi oyunlara hiç girmemelisin canım. O tarz şeyler sadece kafa karıştırır ve ilişkinin en başında bile yanlış anlaşılmalara yol açar. En güzeli, doğal ve samimi olmak! Kendin gibi davran, sohbetin akışına bırak. Unutma, en güzel ilişkiler dürüstlük ve açıklık üzerine kurulur. Sen de bu konuda ne düşünüyorsun? Yaş farkı olan bir ilişkide başka nelere dikkat etmek gerekir sence? 🤔💖