Geçen sene flörtüme hediye almadım, bu sene Fenerbahçe forması alsam garip mi olur?

Geçen sene flörtümün doğum gününe hediye almamıştım ben, bir ay önceden hatırlatmıştı, bana forma al falan diye şakasına takılmıştı. Şey demişti sen almayınca gittim ben aldım. Hâlâ aynı kişiyle konuşuyorum ve bu sene alsam nasıl karşılar, bu arada geçen seneki gibi çok da yakın değiliz ama yine de konuşuyoruz, koyu Fenerli bu arada

Geçen sene flörtüme hediye almadım, bu sene Fenerbahçe forması alsam garip mi olur?
Cevapla