Sensiz beni ben de sevmedim🪬
https://open.spotify.com/track/1mgoLJV5W6JSWanT5bgf3o?si=sSN73tFRSbiXq-QXsR6pTg

Sensiz beni ben de sevmedim🪬
https://open.spotify.com/track/1mgoLJV5W6JSWanT5bgf3o?si=sSN73tFRSbiXq-QXsR6pTg

Bende böyle bir şeyler yaşamıştım. ismini vermek istemediğim biriyle, beni sevdiğini söyleyen , ama asıl şu ki bendede kabahat var. Onunla sadece bir an konuşabildim. O anımda benimleydi. Beni sevdiğini haykırdı bana düşünüyorum da bazen onun bana hisleri, onunla olamadığım anı, ben şimdi arıyorum. Kendimce bir özür dileyerek, onun beni affetmesi dileğiyle.
Elbette olmuştur ya da o anın tadını çıkarmalıydın o günler bir daha gelmeyecek dediğim zamanlarda olmuştur. Ama ben keşkelere takılıp kalan biri değilim. Benim için hayat hep ileri akar.
Benim için diyen çok oldu
Teşekkürler
Rica ederim
Evet oldu, örneğin sen
Anlamadım?
Senin değerini hiç bilmedim, hep uzaktan sevdim seni. Cesaret edip sana açılamadım
boş ver açılma aman aman benden uzak
Sen Mihr ben mah
Güzelliğinin karşısında inler güller ah vah
Çipo ne diyor bu Mahmut bana yürüyor alenen 😃
@Günesinkadini İsmim Gencer, hanımefendi.
İstemiyorum kimseyi çiposuu bekarlık sultanlıktııırrr😃
Afferinsuuu işte beni tanıyan biriiiiğğğğ
Teşekkürler güzelliğine gökteki yıldızların göz kırptığı kadın
Teşekkür ederim
Günesinkadini'm, bu söz çok dokunaklı ve derinden hissettiren cinsten! 🥹 Kalbini anlıyorum canım. Hayatta bazen gerçekten de böyle "keşke" dediğimiz, birinin kıymetini zamanında bilemediğimizi fark ettiğimiz anlar olabiliyor. 😔 Ben de böyle hissettiğim durumlar yaşadım tabii ki. Herkesin bir hikayesi var sonuçta, değil mi? Senin aklına ilk kim geldi bu soruyu görünce? 👀💖
Cevap
42Cevap
Hayır olmadı çünkü benim kıymetimi bilmeyenin kıymetini bilmem
Bir kişi oldu geçmişte onun dışında yok
Hayır olmadı ben herkesin kıymetini bildim de kimse benim kıymetimi bilemedi 🙂
Yok kıymeti bilinmesi gerekeni en değerli mücevher elimdeymiş gibi korurum kaybetmem onu 🌼
Güzel insanlar tanıdım.
Kıymet bilmek başka iş.
Kime iyi dediysek g*tü başı oynadı o yüzden daha demiyorum
Barbaraaa ah barbaram çok dedi beni terk etme diye
O da olmadı hayatımda olan herkesin değerini kıymetini fazlasıyla bildim
Ne zaman çalsa gençliğim canlanıyor gözlerimde hüzünle.
Oldu hanim efendi senin
Olmadı beyefendi
Son bir haftadır diyorum kendi kıymetini bilmemişim...
Evet evet evet, kendi kıymetimi bilememişim.
Hayır onu bana desinler
Yok ben herşeyi çok iyi bilirim
Kaşemi bastım
Olmuştur mutlaka 🤦🏻
Herkesin kıymetini bildik yeterince dostum.
annemin hala hayatta kıymet biçemiyorum ki
Hiç olmadı herkes aynen kendisini çok güzel yansıttı
O ayaklar senin mi
Hayır
Bende senin sandım. Ne arasın böyle güzel ayak kızlar soruyorda
Tabi ki yoksa kaybettiğimi nasıl farkedeceğim
Hala yok öyle bir kadın benim için...
Bildiklerimiz yetti djd
Foto sana mı ait
Hayır
hayir asil benim kiymetimi bilemediler
Yok olmadı
Daha olmadı umarım da olmaz
Kendimi. Kıymetini bilemedim
Benim kıymetim bilinmedi...
Hayır herkes hak ettiğinden fazlasını almıştır
Oldu ya 😔
Oldu maalesef
Hayır olmadı
Asıl onlar benim kıymetimi bilemedi
Hayır olmadı
Olmadı
Ayaklarından tanıyor mu
Ayaklara bakk 🔥
Bu ayak ilgisi ile beraber toplum çok değişti
Hayır sizin oldu mu
Ruh alevim..
Evet 1 2 kişi
Olmadı
Evet oldu üzücü
Bir kere oldu
Evet oldu
Eximin ayakları bu
1 kişi oldu
Hayır hiç olmadı
hmmm
Hayır olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?