3 ay

Sitede gönlümü kaptırdım sana , ne olur anlasana dediğiniz biri var mı?

Benim var ama anlayışın da biraz kıtlık var.

Sitede gönlümü kaptırdım sana , ne olur anlasana dediğiniz biri var mı?
Cevapla