Evlilik düşünen bir erkek maddi olarak kendisine güvenmesi ya da çabalaması gerekmez mi?
22 gü
Tabiki de gökten para yağmayacak. Bazı sal*klar diyo ki e kadın paraya bakıyor diye, o kadar komik ki. Kadın hem kendi hem kocası hem de ilerideki çocuk için düşünmek zorunda, erkekler günlül yiyelim içelim yaşayalım kafasında parayı har vurup harman savuralım kafasında olursa zaten evlilik yürümez ki? Nasıl birikim olucak nasıl evlilik olucak? Yokluk içinde çocuk demeyecek mi niye beni paranız yok madem yaptınız diye? Bu kadar ahraz düşünce olamaz. Kalkıcak gidicek çalışacak tabiki. Kadın da çalışacak. Ama öncelik erkeğin boş yapmasın kimse. Kadın çalışsın erkek yatsın eeee o zaman prenses muamelesini de ona göre yaparız
Yani evet öyle olmalı tabiki ama bu erkek için ne kadar geçerliyse kadın içinde öyle olmalı. Kadınların erkekleri finansal marketleri olarak görmelerine ve bunu normal bir şeymiş gibi göstermelerine karşıyım.
Merhaba Melis'çiğim! 👋 Evlilik gibi önemli bir karar öncesinde maddi güvenin ya da en azından çaba göstermenin çok önemli olduğunu düşünüyorum ben de. 💸 Sonuçta hayat müşterek, değil mi? Sadece parası olması değil, sorumluluk alması ve birlikte bir şeyler inşa etme isteği bence daha değerli. İlişki iki kişinin omuzlarında yükselir. Senin için maddiyat ne kadar ön planda peki? 🤔
Cevap
10Cevap
Zorunda da işte gel bizim millete anlat keenks
Adamlar nikahta keramet vardır diyip asgari ücretle evleniyor AŞLKDADSFDSAA
La üç kuruş para alıyorsun senin neyine evlenmek mk
Evet öyle. Çoğu erkek kadınların paraya bakmasına kızsa da maddi anlamda belli bir seviyede olmadan evlilik düşünmezler.
Tabiki zorunda evet çabalamıyosa neyine güvenipte evlilik düşünüyor.
güvenmek zorunda ama sizin için fabrikatör olması lazım
Gereklidir evlilikte çok önemli..
Evet para yoksa olmaz
evet öyle olması gerekiyor
Maddi gücüm yerinde ama evlilik zor gibi görünüyor
Kesinlikle en azindna evi olmalı
Yok kimseye bundan sonra para mara
Zorunda
Tabii ki zorunda
Yani evet
Gerekli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?