Hoşlandığım erkek mesajımı görüyor ama cevap yazmıyor, neden böyle yapar?

İş yerinde hoşlandığım bir erkek var. Birkaç ay oldu tanışalı, normalde sadece iş için son derece resmi olarak mesajlaşırdık. Son iki mesajlaşmamızda espriler yaptı, gayet sıcaktı. Normalde bundan önce ben espri yapardım, oralı olmazdı. Dün mesaj attım ona, işle ilgili bilgi verdim, gece görmüş mesajı ama bu saate kadar hiçbir yanıt vermedi. Normalde o tarz sorularıma anında dönerdi.

Hoşlandığım erkek mesajımı görüyor ama cevap yazmıyor, neden böyle yapar?
Cevapla