Kocam bir gecede nasil degisti, aldatildim mi yoksa yoksa panik mi yapti?

Arkadaşlar, benim kocayı biliyorsunuz. Sürekli bekar gibi takılıyor, alkol kullanıyordu. İşte kimseye hesap vermem kafalarında. İstediğimi yaparım, kimse bana bir şey diyemez kafalarında bir insandı. Ki bu zamana kadar hep öyleydi. Sonrasında o gün ben uyurken dışarıya çıkıyor, bilardo oynamaya. Ben de arıyorum bunu, diyorum ki neden benden habersiz gittin? O da dedi ki ben senin köpeğin miyim dedi. Niye izin alayım falan dedi. Eve geldi. Ben dedim ki biz evliyiz de dedim. Hani köpeklikle bununla alakası yok dedim. Niye haber vermedin? Ondan sonra başladı kendine işte bir şey zannetmeye. Canım canım konuşuyor. Ben kimseye hesap vermem kafalarında dedim. Madem öyle hadi ordan git dedim. O da kalkar kalkmaz valizini hazırladı, çıktı. Saat ikide çıktı. Akşam 9'da eve gitmiş güya. Sonra insanlar mı bir şey söyledi? Annesi gibi babasıgil mi bir şey söyledi bilmiyorum. Annesigile gitti çünkü. Muhtemelen baskı altındaydı ya da sabah bir anda baktım babası geldi işte bize. Sorun ne, sıkıntı ne? Anlat dedi. Ben de anlattım. Eve gitti ya da gitmedi belki. Ondan sonra oğlu yazdı ki bana yani kocam yazdı ki bana hazırlan, seni gelip alacağım, konuşacağız. Hiç yapmadığı şeydir bu. Normalde asla gururundan ödün verip de asla mesaj atmazdı ya da yazmazdı. Birilerine demesiyle de gelmezdi, inatla gelmezdi. Şimdi kendi kendine yazdı ve konuşmak istediğini söyledi. Ben de pek iyi, söyler dedim. Hazırlanıyorum. Gelip alırsın dedim. Gittik, orada oturduk bir yerde. Sonrasında dedi ki Asude, ben gece çok düşündüm dedi. Bundan sonra hiçbir şekilde sana yanlış yapmayacağım. Seni rahatsız olduğun şeyleri yapmayacağım. Bundan sonra mutlu olma zamanı dedi. Niye biz mutsuz olalım dedi. Bak herkes mutlu dedi. Biz niye mutlu değiliz dedim. Sonra dedim ben defalarca sana bunu söylememe rağmen sen sadece dün gecede mi toparladın bunları? Benim söylediklerimi hiç umursasaydın dedim. Bu kadar düşünmene, beynini yakmana gerek kalmazdı falan dedim. Sonra dedi ki yok öyle, böyle falan filan. Sonrasında neyse, konuştuk. Ben affettim, eve geldim. Eve geldikten sonra tesadüfen uyudu. Bir de baktım ki galerisinde benle alakalı bir video çekmiş alkollü, işte ben de seni unutacağım. Artık seni sevmeyeceğim falan diyerek alkol içiyor. Ben bunu sonra sordum, dedi ki işte senin için içtim dedi. Çok kötüydüm dedi. Ondan sonra bu adam düzeleceğim dedi. Bir iki gündür böyle mülayim gibi, bakalım sonunda ne olur. Ama beni asıl endişelendiren ne biliyor musunuz? Bu adam bir gecede nasıl değişti? Neden bu kadar iyi davranmaya başladı ertesi gün ve neden bir şeyler düzeltmeye çalıştı? Normalde burnuna kıl aldırmazdı. Asla kimseye tenezzül etmezdi. Mesaj atmazdı, aramazdı, ortalıklardan kaybolurdu. Şimdi dün akşam arkadaş grubuyla gezmişler. Sonrasında eve gitmiş, düşünmüş. Sabah da bana yazdı, konuşmak istedi. Düzelteceğini söyledi kendisine.
Kocam bir gecede nasil degisti, aldatildim mi yoksa yoksa panik mi yapti?
Cevapla